ер.1

311 15 6
                                    

6 січня 2023 - початок

«Взагалі я мрію про краще життя, але мені нема з чим порівнювати, тож те, що я маю зараз - вже непогано. Мабуть» - Со Джійон.

Хлопця кинули в підвал. Його мрії не судилося існувати. Можливо, колись йому і намалюють зірки навколо шрамів, але зараз це навіть не мрія — швидкоплинна думка, яка, скоріше за все, вже не повернеться.

— Голову підними.

Цей голос був занадто огидним, було неприємно його слухати, але для виживання доводилося. Цей світ давно залишив надії позаду. Омега заревів у подушку, якщо це взагалі можна назвати подушкою. На завтра він мало чого згадає із сьогоднішнього дня – проблеми з пам'яттю. Зазвичай, щоб не зійти з розуму, його кажуть рахувати 5 плюс 3, щодня та щоночі він намагається рахувати. Але людські потреби сильніше, тож він засинає вночі, а зранку вислуховує який він жалюгідний.
Та проте цей ранок був не таким, як зазвичай.

— Мої тобі вітання, ти досягнув свої 18 років, тож вже тебе можна продати.

Коли це у нього було День народження? Джійон не святкував його ніколи, оскільки дату не казали. Хіба що в дитинстві з батьками, яких він ледь памʼятає.

— Це не занадто дивно звучить? - запитав один з працівників свого колегу.

— Ми на цьому гроші заробляємо. Але на ньому.. Дай боже, щоб за нього хочаб 70 дали.

— Здебільшого це ми винні у його стані.

— У нього і до цього були розлади.

— А як же.

— Я з самого початку казав, що з ним щось не так. Він був соціофобом та емоційно нестабільним.

— І ми за весь цей час краще не зробили.

— Стули пельку, а. Ти підготував одяг?

— Так, секунду, - і колега поспішив за одягом.

— Підготував він, а як же, - промямлив альфа та повернувся назад до омеги. — Від тебе зовсім ніякого толку.

Омегу ткнули пальцем по скроні, ще хотіли схопити за підборіддя і стиснути ланіти, але альфа вчасно стримався. Сьогодні особливий день, тож не можна, щоб обличчя було пошкоджено.
На хлопця натягнули костюм, сподіваючись, що це виправить всі його недоліки. Обличчям він вдався, на щастя, проте не здоровою психікою. Виправити його ментальні проблеми складно і дорого, тому на нього дуже низька ціна.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now