— Ти без мене більше не вийдеш. - раптом каже Іль, коли вони вже нарешті сіли назад в машину і їдуть додому, але Рею ці слова не сподобалися. Це взагалі що за увʼязнення свого роду?
— Чому я не можу тепер без тебе вийти? Мені інколи також хочеться погуляти самому або з друзями. - Ріпрасет щиро не розумів, чому це він не може вийти сам на вулицю. — Поважай мій простір..
— Я дуже переймаюся. Вибач, якщо сказав щось не до вподоби тобі. Я нічого поганого не мав на увазі. - Теіль зрозумів одразу, що сказав дурниці. Він просто боїться, що така ситуація може повторитися і що його знову не буде поруч. — Тобі точно краще? Ми через 20 хвилин будемо вдома, але якщо ти стомився, то поспи, я тебе донесу до ліжка.
— ...Дякую, - омега навіть не знав, що відповісти. В його голову нічого, окрім «дякую», не приходило. Омега відчув феромони альфи й заспокоївся, бо дивні думки змушували трохи нервувати. Рей вже навіть хотів заплющити очі, щоб поспати, але дитина почала штовхатися і шатен перехотів спати. — М..
— А? Що кажеш? - але відповіді не було і альфа перепитав ще раз: — Все гаразд?
— Так, просто сонечко штовхається. Хм, - омега дивно усміхнувся, торкаючись свого живота. — Я переймався, що вона не штовхалась.
— "Вона"? - посміхнувся альфа, дивлячись на цей дивний вираз обличчя. Рей такий цікавий зараз. І Теіль зовсім не звернув уваги на те, що омега переймався, а це в майбутньому можлива післяпологова депресія. — Я можу торкнутися? Вона все ще штовхається?
— Так, звісно.
— Хмхм, - Ім ніжно торкнувся живота, відчуваючи, як їхня дівчинка штовхає. Такі приємні емоції, Іль неймовірно радий це відчути. — Наше сонечко, так хочу зацьомати тебе. Зараз приїдемо і я твого татка не випущу зі своїх обіймів. Ти б тільки знав, як я хочу взяти її ніжки в свої руки і теж зацьомати. Чуєш, сонечко? Твій тато тебе ну дуже любить, ти у нас сама найкраща дівчинка.
— Це справді так. - Рей усміхнувся. — Ми тебе дуже любимо, ти будеш самою гарною у нас.
— Будеш вся в татка, така ж неймовірна. - слова Іля змусили омегу трошки почервоніти. Ім був так радий, що вони разом поговорили з дитиною. В підлітковому віці він і гадки не мав, що кажучи "фу, це занадто дивно, я так робити не буду", вже в свої 33 він буде розмовляти зі своєю дитиною через животик свого чоловіка. — Ми зробимо тебе самою щасливою.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...