ер.18

88 9 0
                                    

Поки Джійон та Синхен розмовляли, друзі вирішили поїхати розвіятися. Проблема все ж таки вирішилася, завдяки папі Джеха, але поперейматися і йому довелося.
Вже в машині, коли вони виїхали на трасу, Джеха наважився запитати. 

— Я справді не можу зрозуміти. Я думав я тебе добре знаю і можу зрозуміти всі твої дії, але цю не можу. Ти ж навіть не забрав його, а викупив. Твої батьки нічого не сказали, коли в тебе так різко зняло велику суму з картки?

— Все не так просто, як ти думаєш. Я готувався до цього. - Те зробив паузу і нахмурився. — Це буде дивно звучати, але я відкладав по дві тисячі кожні два дні.

— Ти божевільний. Поясни-но мені одну річ: навіщо він тобі?

Погляд Теіля змусив Джеха задатися багатьма питаннями за секунду.

— Тільки не кажи мені, що він тобі подобається. - мовчання друга сказало про все. — О Боже, Теіль..

— Краще подивись куди ми можемо ще заїхати.

— I have no idea. Мені треба зарядку на телефон, бо ця зламалася.

— Добре.

Чоловіки проїжджали повз парк, де Джеха помітив двох собак з їхніми хазяїнами і згадав одну ситуацію.

— Нещодавно гуляв з собакою друга. Люди якісь дивні, єй-богу, тримають своїх собак без повідця. Якась ненормально як накинулася на Луну, я аж перелякався.

— Шо? В сенсі? Ти їм щось сказав?

— Так. Знаєш що вони відповіли? - Дже зробив паузу. — "То він у нас так знайомиться". Бля, ну не піздєц?

— Вони шо, зовсім кончені?

— А я про шо. Але з Луною все нормально, на щастя.

— Я б після цього взагалі не виходив гуляти.

— Я так і сказав Джину.

— А як він там, до речі? Я чув у нього дівчина вагітна. Вони все ще не одружилися?

— У них цивільний шлюб.

— Аа. Це йому скільки?

— 28 начебто..

— Ну та, вже можна думати.

Друзі продовжили розмову. Ніхто з них навіть за часом не слідкував. Теілю поступово становилося гірше, його голова в один момент почала буквально розколюватися.

— І я саме тоді вирішив поїхати, але мені- В тебе голова болить? - спитав друг, як тільки помітив.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now