ер.21

67 4 0
                                    

— Сідай мені на коліна.

Але Джійон миттєво зупинився після цих слів, він не розумів чи точно йому варто підходити. Теіль потягнув його за руку, через що той впав на коліна. Чоловік притулився обличчям до плеча підлітка та обійняв за живіт, він не мав на увазі нічого хтивого.

— Ти можеш мені все сказати.

Джійон аж чіхнув на правду і Теіль усміхнувся.

— Розв'яжи мені дещо. - альфа дістав свій блокнот і записав там приклад. — Треба знайти область визначення функції.

— Я.. Я не знаю як.. - Джійон відчув себе незручно.

— Добре, а знаєш яку функцію f називають парною?

— Ні..

Взагалі Джійон би мав знати це або хоча б пам'ятати. Але враховуючи, що у нього погана пам'ять, то цілком можливо, що він забув.

— Не переймайся, я тобі зараз поясню. На прикладі зрозумієш. Тож, f(x) = √x²-1. Те, що під коренем ми виносимо, тобто x²-1, - Теіль пояснював і паралельно писав в блокноті. — Розумієш?

— Так.

Теіль ніжно усміхнувся.

— Воно у нас ≤ 0. - Теіль знову записав все в блокнот. — Тепер D(y) у нас чому дорівнює?

— А що таке D?..

— Область визначення. Якщо в нас кругла дужка, то число не належить до проміжку, а якщо квадратна то належить. І у нас з тобою виходить (-♾️; -1] v [1; ♾️). Більш-менш зрозумів?

— Так.

— Розв'яжимо ще один приклад, тільки складніше.

Теіль пояснював Джійону розв'язок нового прикладу, і хлопець уважно слухав, він був дуже спокійним, але всередені він хвилювався, бо не все розумів. Він думає, що це кінець світу, якщо він з першого разу не зрозуміє задачу, тому і хвилюється. Але нічого страшного немає в тому, щоб не зрозуміти щось з першого разу, проте русоволосий цього не розуміє і в думках карає себе за те, що тупий. Ці карання тільки відволікають, через що він ще гірше концентрується на роз'ясненні розв'язку.

— Це тобі було зрозуміло? Чи важко? - але Джійон наче боявся відповісти. — Нічого страшного, якщо ти не зрозумів, все добре. Ти не якийсь робот і в тобі немає ніяких чипів, щоб з першого разу зрозуміти такі приклади. До мене знаєш як довго доходило, коли я це вчив?

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now