Джеха приїхав рівно через стільки, скільки і казав. Теіль з Реєм давно не бачили Соллі, бо ніяк можливості не було разом з її батьками посидіти. Дівчинка дуже виросла і геть змінилася, вона все гарніше і гарніше. Лі була соромʼязливою і ховалася за татка. На жаль, у Синхена і Джеха не вийшло хоча б на 10 хвилинок зайти чаю випити, вони одразу поїхали по справам. Теіль як справжній хрещений пропонував дівчинці все, що тільки можна, але їй дуже сподобалися іграшки, які Те купив Сумін на виріс.
— Соллі, може ти хочеш чогось? Будеш яблучко? - спитав Рей.
— Яблучко? - Лі відклала іграшку і повернулася до Іля. — Зелене?
— Так, будеш?
— Так!! - Соллі побігла на кухню, де встала посередині і очікувала на Рея, але він так швидко не міг. — А можна я сама наріжу?
— Добре. - омега дістав яблуко й дощечку, а також ніж, який саме для нарізки яблук, щоб дівчинці було легше і вона не нашкодила собі. — Залазь сюди. - шатен підсунув стілець, бо Соллі не дотягувала. — Ось так, обережно. Вмієш цим користуватися?
— Так, мене тато з тактом вже вчили. В нас така сама штука вдома.
— Це чудово. - Рей допоміг рівно поставити ніж і кучерява одразу почала тиснути, але в неї погано виходило.
— В мене зажди не виходить, чому це так важко?..
— Ти стараєшся, а це головне. Треба трошки сильніше тиснути, спробуй. - в цей момент підійшов Теіль і спостерігав позаду, аби не заважати. Він безмежно щасливий бачити, як Рей допомагає Соллі. Омега жодного разу не доторкнувся до яблука і не розрізав його за неї, він терпляче чекав, коли у неї самої це вийде зробити.
— В мене вийшло! - дівчинка так зраділа, що ледь зі стільця не впала.
— Ей, обережніше! - світлоокий взяв малу за руки й допоміг спуститися. — Дивись як гарно ти розрізала.
— Могло бути краще.. Воно криво вийшло.
— Але ж в тебе вийшло, а як для першого разу навіть дуже обережно.
— Дякую. - це звучало дуже соромʼязливо, але з широкою посмішкою.
— Тепер дивись, що треба зробити. - Рей взяв звичайний маленький ніж і вирізав у часточок яблука тверду серединку, в яких зберігалися кісточки до цього.
— Так ось, що тато робить. Я просто не могла зрозуміти чому в мене щойно лишилися ці штуки всередині, а в тата їх не було.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...