ер.52

59 4 0
                                    

Ніж, який знаходиться у нього над головою, він може його взяти і перерізати собі вени. Прямо зараз. Ніж незаповільнено з'являється в руці і повільно підноситься до зап'ястя. Чи варто воно того: вічне пекло заради полегшення болю зараз? Він вагається. Чи точно йому слід це робити? Що стане з Теілем? Теіль же не може бути єдиним, хто втримує його в цьому світі. Ці вагання, який же нестерпний біль вони приносять.

«Навіть вбити себе не можу, як жалюгідно виглядає»

Рей дуже сильно хоче жити, але жити таке життя так складно. Він проклинає день, коли народився. Два придурка зайнялись коханням і зачали дитину. Дитину, яка приречена на пожиттєві страждання. Придурки, яким просто захотілося дитину. Людське життя, будь-яке, воно ніякої користі не приносить. Люди вбивають людей без вагомих на це причин. Звісно, випадки бувають різні, але у них всіх є своя ципочка. Люди знищують таку чарівну природу планети, на якій живуть. Люди огидні і Рей не хоче бути серед усього цього.
«Вбити себе - принести хоч якусь користь», - єдине про що міг думати Рей. Омега так сильно тисне ножем, що вже навіть кров з'явилася. Останні вагання і він от-от переріже собі вени. Але через невпевненість, поріз виходить не занадто глибоким, проте крові вже багато, хоча до вени ще багато міліметрів.

— Ну зроби ж ти це. Рей, блять.. - звертається сам до себе омега, знову притуляючи ніж до зап'ястя. — Будь ласка, закінчи свої страждання.

Серце так сильно стучить. Це панічна атака? Відчуття, наче він зараз помре, серце ніби розриває. Хлопець заплющує очі та вагається зробити останній глибокий поріз.

— Рей-а, все добре? Ти дов-, - Теіль одразу стає блідим. Ця кров, ці очі, що так відчайдушно та безмовно просять про допомогу.

«Ні-ні-ні! Тільки не ще раз..» -проноситься а голові у альфи.

— Рей!

Омега плаче ще сильніше, а серце вже прямо вистрибує з грудей. Чоловік відкидає ніж та закриває долонею зап'ястя, щоб якось зупинити кров, але у нього не виходить, бо він паралельно тягнеться вгору за полотенцем, щоб перемотати руку. Вся рука Іля в крові, від чого йому стає дурно і він ледь не знепритомнів. Він так хвилюється, що його вже нудить. Треба їхати в лікарню, але альфа не в стані сісти за кермо, він не впорається з керуванням, тому Теіль бере омегу на руки та прямує до кімнати Тхеяна.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now