ер.45

53 3 0
                                    

— Тепер можна?

— Ти не закріпив тему. Розв'яжи самостійно цей приклад.

— Теіль, будь ласка.. - Джійон вже навіть встиг збудитися.

— В тебе ж тічка всього декілька днів назад закінчилася. - Теіль глянув на сьогоднішню дату, думаючи, що в нього міг початися гон, але до гону ще тиждень. Джійон вже весь тече, а його запах поширився по всьому кабінету, тому альфа не наполягав на уроках знову. Іль переніс хлопця на диван, де роздягнув, але в його штанях не виявилося презервативу. — А, зажди, - альфа підійшов до столу, але презервативу там також не виявилося.

— Щось не так?

— В мене презервативу немає, схоже закінчилися. Наступного разу зробимо це.

— А якщо без?

— Якщо без, то взагалі варто перевіритися.

— Перевіритися? - омега поправив на собі одяг.

— Так.

— Навіщо?

— Бо мова йде про не захищенний секс. Чисто для нашого з тобою спокою краще здати всі ці аналізи, щоб потім не було погано ні тобі ні мені.

— Оу.. Гаразд..

— Це взагалі треба було набагато раніше зробити.. Ну добре.

— Тоді наступного разу?..

— Ага, сідай дороблюй.

Омега сумно почав одягатися та сідати за стіл. Тему він закріпив чудово, після чого чоловіки пішли спати. Але Джійону було так сумно, що вони цього не зробили, адже йому так хотілося.
___________
Вихідні. До Теіля приїхав Джеха, сьогодні він без Синхена, бо той працює. Чоловіки завалилися у вітальні, дивлячись фільм.

— Теіль. - Джеха поставив фільм на паузу і подивився на друга.

— Шш.шо? - це прозвучало смішно, адже Те не одразу зрозумів, що фільм поставили на паузу.

— ..Аа, - Джеха намагався правильно сформулювати речення. — Ти..коли-небудь..

— Чел, я гадки немаю про що ти.

— Ви з Джійоном мінялися місцями? - від цих слів Теіль аж власною слиною поперхнувся.

— В сенсі? Ні. А ти.. а ви.. з Синхеном?..

— Ну не те, щоб прям повністю помінялися, просто.., - Джеха ніяково посміявся.

— Я не можу тебе зрозуміти по пів слову.

— Ти своєї простати коли-небудь торкався?

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now