ер.39

60 3 0
                                    

В ванній вони надовго не затрималися, Теіль вже через 3 хвилини ніс омегу в кімнату на ліжко. Все відбувалося наче в заповільненій швидкості. Цього разу Джійон був зверху. Хлопець сидів на колінах у альфи й цілував його, поки той розтягував. Те поцілував у вушко, а потім засмоктав мочку, через що Йон почав ухилятися.

— Не подобається?

— ..Це дивно..

Поцілунок в губи був настільки пристрасним, що омега й не помітив, як альфа встиг змінити розу і влаштуватися між ногами.

— Посунься трохи, - попросив Іль. Чоловік натянув на себе презерватив і подивися на русоволосого. — Можна тебе попросити дещо зробити? - брюнету було трохи ніяково про це просити, але бажання було сильніше за це. — Можеш повернутися до мене спиною?

Омега не зовсім зрозумів чому. В нього не гарний вираз обличчя під час сексу? Але помітив погляд Джійона, коли той почав повертатися, альфа пояснив чому він так захотів.

— Не думай нічого зайвого, добре? - його голос був стурбованим. — Я просто.. хочу подивитися на твою попу..

Була ще одна причина: з цього ракурсу все добре видно. Джійон нічого не відповів, бо засоромився. Альфа допоміг омезі сісти на свій член, притримуючи його попу руками. Русоволосий насаджувався повільно, щоб не зробити собі боляче, альфа навіть не думав квапити.

— Це так гарно виглядає.. - альфа не втримався промовчати, а омега від цих слів засоромився, схилив голову. Іль, як до рідного тіла, без сорому, доторкнувся до булочок й трошки розвів їх в сторони. Джійон був у футболці, яку він встиг надягнути у ванній, і це виглядало привабливо, можна було схопитися за неї, що зручно. Руки альфи блукали по стегнам й талії, кожен дотик змушував Джійона смикатися. — Ти звик?

— Так.. Майже.

— Почни рухатися, коли звикнеш.

І поки омега звикав, альфа продовжував блукати руками по його тілу. Хотілося тепло обійняти Джійона і не відпускати. Тільки хлопець почав повільно рухатися вперед-назад, Теіль підклав праву руку під голову, розслабившись, а вільною рукою він ніби допомагав рухатися. Джійон встав з колін й піднявся на носочки, він сперся руками на ноги Іля, міцно схопившись. Альфа наче замотав собі на руку футболку, й потягнув трішки на себе, після чого почав сам рухатися. Навіть будучи знизу, він все одно домінує. Через те, що альфа сильно тягнув на себе, Джійон відкинувся назад і сперся руками об його живіт. Але довго в такій позі вони не витримали, тому вже через 3 хвилин омега був під Теілем.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now