За декілька днів відбулося багато чого, враховуючи інцидент з тими покидьками. Їх трьох було заарештовано, а їхні опікуни нічого не змогли вдіяти, бо до справи залучилися й інші жертви. А зустріч з батьками відбудеться за кілька хвилин. Для зручності Рея, батьки приїдуть до Теіля додому.
— Пане. - сказав Тхеян, підійшовши до Теіля, який сидів з омегою у вітальні.
— Вони вже приїхали? Швидко. - чоловік глянув на свого хлопця. — Готовий?)
— Дивно, трохи нервую.
Але насправді, більше за всіх хвилювався саме Теіль, бо це його зустріч з батьками свого хлопця. Розмовляти по телефону та вживу - різне. Ім переймається, що може сказати щось не те і гарне враження про нього зруйнується.
— Hello. Nice to meet you in real life. - нервово усміхнувся Те, кажучи, що дуже радий познайомитися вживу.
— You too. - посміхнулися батько з матір'ю. Рей з'явився одразу, як тільки Теіль відійшов в сторону. Мати миттєво заговорила люксембурзькою, вона не могла впізнати рідного сина: той вже такий дорослий, вони памʼятають його зовсім маленьким. Омега не стримував сльози, як і його батьки. Теілю стало трохи ніяково, він сам не зрозумів чому. Батьки щось питали у сина, але той не дуже розумів, тому Теіль був як перекладачем. Насправді, був дуже зворушливий момент. — You changed.. - знову заговорив батько. Звісно він змінився, минуло більше 10 років.
— Я.. Я так хотів вас побачити весь цей час.. - Рей розплакався. — Ви не уявляєте, як я хотів вас побачити. Весь цей час.. весь цей жахливий час я так чекав на вас..
Теіль все перекладав, але в горлі зібрався ком. Він прямо відчуває всю цю атмосферу. Більше за все він розуміє почуття хлопця. Йому 12 років казали, що він сирота, в той час як дитячі спогади казали інакше, але ті мразоти те й робили, що промивали мізки. За п'ять годин спілкування Рей пригадав тайську та зовсім трохи люксембурзьку, але Теіль, бути чесним, втомився перекладати - настільки довго він давно не розмовляв англійською. Проте коли омега пригадав свою рідну мову - стало легше, але в той же час Теіль нічого не розумів. Хоча це було не так важливо, бо усмішка Рея в цей момент була самою яскравою. Місіс Аврелія та містер Тайтен залишилися на ніч, русоволосий спілкувався з батьками ледь не до 1 ночі, але спати дуже хотілося.
— Нам варто ще раз подякувати Теілю. - сказав Тайтен.
Рей обійняв батьків, довго не відпускаючи. Теіль в цей момент був у вітальні, він не хотів заважати своєю присутністю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...