ер.17

98 8 0
                                    

— Чому ти вибачаєшся? Плакати це нормально, ти виражаєш свої почуття.

— Так, але це мабуть тупо плакати через подібне, мені вже 26, а я все ще страждаю від нестачі батьківської любові.

— Ні, не тупо.. Якщо хочеш, то ти можеш поплакати, я нікому не скажу.

— Пх) І коли ти став таким?

Щоб не заплакати - Теіль сміявся.

— Припини прикидатися.

Поступово сміх перейшов в плач, який він все ще намагався заспокоїти, але у нього не виходило, тому вже через лічені секунди Теіль плакав. Було складно вести машину, коли в очах стільки сліз, через що чоловік був вимушений зупинитися на узбіччі. Він намагався заспокоїтися, витираючи собі сльози.

— Вибач, - сказав Джійон, обійняв альфу. — Я не дуже вмію заспокоювати, зазвичай заспокоювали мене.

Теіль як мала дитина розревівся в обіймах єдиної близької людини. Більше ніхто з них нічого не сказав. Вони мовчали, доки Ім не заспокоївся. Він витирав останні сльози долонею.

— Дякую, що поруч. Це, мабуть, так дивно бачити, що я плачу.

— Дивно.

Це було так прямо сказано, що чоловік не втримав сміх.

— Але це мало колись статися. Ти не можеш тримати це в собі.

Хотілося сказати, що він терпить це вже дуже багато років, але альфа не побачив в цьому сенс.

— Я справді погано втішаю, але я маю надію, що хоч обійми допомогли. Ти казав зі мною приємно обійматися..

— Це так. Дякую тобі, мені легше.

Звісно не на стовідсотково легше, але в порівняні з тим, що він стільки часу терпів і мовчав - це хоч якесь полегшення його тягарю.

— Треба їхати, бо скоро Синхен приїде. - нагадав собі Іль.

Помахав собі на обличчя руками, щоб почервоніння з очей сходило швидше, Теіль подивився на Джійона. Спочатку він секунд 7 просто мовчав.

— Можна тебе поцілувати?

Від неочікуваності, Джійон й не знав, як реагувати. Серце забилося частіше, коли підліток побачив, що Теіль приближається. Чоловік дивився то на губи, то в очі. Джійон не встиг навіть вдихнути, а його вже поцілували, тому він зітхнув під час поцілунку. Теіль цілував преривисто, тому була можливість дихати. Чоловіку так хотілося його торкнутися десь нижче шиї, але це може налякати підлітка, тому доступна тільки шия та голова. Від бажання більшого, Іль випадково починає стискати волосся на потилиці Йона.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now