— Не хвилюйся. Я тебе не на секунду не залишу одного.
— ..Добре.
— Тоді тобі варто гарно одягнутися. Я попрошу Мірін тобі допомогти.
— М..н.. Дякую.
Альфа ліг поруч, дивлячись на стелю. Все настільки добре, що аж моторошно від цього. Теіль знайом з деякими людьми, які також на «живому аукціоні» купиляли собі омег, бет, деякі альф, також дівчат, але поводяться вони з ними жахливо. Відверто кажучи, не по-людськи. Не те, щоб багато, але були такі випадки, що вони їх вбивали. В це навіть не хочеться вірити. Страшно уявити, щоб було якби Джійон потрапив в руки одного з них. Про таке навіть думати не хочеться, але інколи ці думки самі лізуть в голову. Щоб відкинути ці уявлення, Теіль подивився на Джійона, який повернувся до читання книги. Він пожмякав його по волоссю та посміхнувся.
— Пане, Ваші батьки. - повідомив Тхеян.
— Хм, ще навіть третьої нема, дивно. Чого це вони так рано? - альфа встав з ліжка. — Я скоро повернуся, це максимум на годину.
— Добре. - перед тим, як Іль вийшов, омега добавив: — Щасти.
— А? А, дякую.
Альфа закрив двері в кімнату та похрумтів шиєю, посерйознівши.
— Мірін, допоможи Джійону підібрати наряд, як звільнишся. Ми з ним йдемо на побачення. І якщо Джійон почне хвилюватися - поклич мене.
— Добре.
Теіль спустився вниз до батьків, які вже сиділи за столом. Ім Мінсон обожнював сир, тому і зараз він його їв, інша покоївка нарізала різні види сиру для пана, оскільки Мірін була зайнята іншими справами.
— Вітаю, тату. Вітаю, мамо.
— Ти не спішив нас зустріти. Невже такий зайнятий?
Теіль не відповів. Розмовляти з батьками про його вільний час та інші можливі справи - все одно що послухати монолог про те, як він гає свій час і займається не потрібними речами, тому Теіль ніколи не починає розмови на цю тему. Чоловік сів за стіл, дивлячись на свою маму.
— Як ви почуваєтеся? Мамо, не бажаєш чаю?
— Ні.
— ..З якою метою ви сюди приїхали?
— Відвідати свого єдиного сина.
— Я в порядку, в мене все добре.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...