Місяць поспіль. Рей знаходиться в гостях у свого однокласника Манхо, вони всі зібралися у нього, щоб дещо подивитися. Їм нарешті вдалося отримати відео з Білого дому.
— Що він сказав? - запитала Сунін, оскільки дівчина не змогла піти вчора з ними, щоб забрати відео.
— Попросив самим обрізати відео, бо у нього не було на це часу. - відповів Міндже.
— Тут 50 відео. - Манхо переглядав галерею, паралельно поглядаючи на Рея.
— Відкривай перше. Треба всe передивитися. Юн Мьонде не скоро повернеться? - спитав Рей у Манхо про його опікуна.
— Ні, його взагалі сьогодні не буде.
— А, гаразд.
Хлопець увімкнув перше відео, де чітко видно, як на них кричать та обличчя людини, яка відкрито їх принижує та застосовує газлайтинг. Всі миттєво відчули цю неприємність на собі, ніби знову опинилися там. Всі спогади нахлинули як хвиля в 5 балів.
— Хтось зможе змонтувати? Я в цьому не ахті, - Рей казав без будь-яких емоцій, бо це відео у всіх немов відібрало можливість посміхатися. Вони вже й позабули, що поки вони тут, інші продовжують страждати.
— Можу спробувати, але це ж треба голос інший накласти. - не сказати, що Юджі в цьому дуже добре розбирається, але краще за інших.
— Думаю, це не є проблемою.
— Вмикай далі.
— Мг.. - махнув головою Манхо, адже без перегляду у них не вийде зробити нормальне відео, оскільки треба взяти певні фрагменти, а деякі відео тривають протягом 30 хвилин і більше.
— Ось. Ось цей момент вирізати треба.
— Може їх можна вставити між нашими відео, нашими історіями? Чи краще окремо записати відео про те, як там з усіма нами поводяться і прикріпити ці моменти?
— Окремо, - сказав Чехьон і з ним усі погодилися.
Паралельно дивлячись, Манхо встигав вирізати певні моменти з відео, щоб потім було не так важко знаходити їх.
— Серйозно... - задала риторичне питання Сунін, коли побачила як одну з дівчат схопили за волосся та повели кудись. Звісно, всі з присутніх в кімнаті зрозуміли куди її повели. Зазвичай, якщо хтось не слухається, то їх відводять в іншу кімнату, ледь не напівсмерті бʼючи та ґвалтуючи. А якщо помилка, скоєна одним із підлітків, є неприпустимою зовсім, то окрім раніше сказаного, покарання було ще суворіше. Але, на жаль, ще так ніхто і не дізнався, що саме за покарання, бо ніхто з друзів ніколи не потрапляв туди, на щастя. — Цей хлопець ризикував своїм життям заради цих відео.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...