— То який колір тобі подобається? - чоловіки вже обирали коляску, але вибір такий великий, що в обох очі розбігаються. — Мені сподобався цей темно-сірий, що думаєш?
— Мені оцей ніжно-фіолетовий подобається, але на ньому буде дуже видно, якщо забруднитися.
— Та це ж нічого страшного, то тобі цей колір подобається?
— Так.., - омега глянув на ще одну коляску і це було як кохання з першого погляду. — Ця. Я більше ніяку не хочу, тільки цю.
— Га? - Те подивився на омегу, який підійшов до чорно-сірої коляски, окрім кольору вона була мегазручна. — Ми точно визначилися? Вона мені теж подобається.
— Так, беремо цю. - посмішка шатена була дуже ніжна, Те був радий її побачити. Омега зітхнув, притримуючи свого животика. Очима він шукав консультанта, поки Теіль зачаровано дивився на нього. І тільки коли консультант підійшов, Те прокліпався і вийшов зі своїх думок.
Тільки на колясці вони не зупинилися, а пішли далі по інші речі. Звісно, все в один день вони не куплятимуть, але хоч трошки речей вони взяли. Ліжечко вони вирішили наступного разу купити. На наступних вихідних вони знову поїдуть, але в інші магазини для зрівняння. Додому вони не поїхали, лише склали речі в машину й пішли гуляти містом. Рей взяв Теіля під руку, щоб було трошечки легше йти. Повільний рух Іму зазвичай не до вподоби, він швидше ходить, але омезі швидко не можна, тому вони йшли повільно. Вони проходили через високі дома й Ріпрасет згадав, що колись хотів жити в квартирі, а не в домі. Район, повз якого вони зараз проходять, неймовірно гарний, шатен очей не може відвезти.
— Я давно думав, але чомусь тобі не казав, - омега дійсно не зрозумів, чому він до цього нічого не казав своєму альфі. — Як дивишся на те, щоб переїхати в квартиру?
— Справді? Ти зараз серйозно? - Те трішки здивувався, усміхаючись. — Хмм, треба подумати.. А де б ти хотів?
— Та не знаю. Мабуть, в подібному районі, тут дійсно гарно.
— Тут дома зроблені з блоків і холодної цегли. - Те зробив паузу, згадуючи де можна було б придбати квартиру ще. — А, недалеко від нас же будують високоповерхівку, от там зроблено монолітом і червоної цегли, та й квартири там великі. Можна зʼїздити туди і подивитися, що думаєш? Хочеш завтра зʼїздимо після ТЦ?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...