— Джійон.
Але власне ім'я пройшло повз вух.
— Джійон, будь ласка, послухай.
— Так?..
— Ти.. Ні. - Те спробував ще раз сформулювати речення. — Блін. Забудь. Не думай про те, що сталося.
— Чому тобі так легко про це казати?.. Я жив у цьому все своє життя, хіба таке можливо забути?
— Твоя правда. Але зараз.. ти можеш насолоджуватися тим, що зараз?
Джійону здалося, що це звучало відчаяно, але він віддався думці про те, що йому здалося.
— Не можу, моє минуле мене переслідує.
— Не можеш чи не хочеш? Джійон, будь ласка. - все-таки це звучить відчаяно. — Я ж так стараюся для тебе, невже ти не бачиш? Я інколи справді не розумію навіщо взяв на себе таку відповідальність. Ти такий дурний буваєш - і це нереально бісить.
Ці слова сильно заділи Джійона, а краще не зробили. Теіль лише провину викликав.
— Я все це роблю тільки задля тебе. Мені б воно було не потрібно. - Те схилився над рулем. — Бісить. Просто бісить.
10 секунд мовчання здалися цілою вічністю.
— Я ніколи не скажу, що це дурниці і припини прикидатися, але приклади і ти сам зусиль, щоб вийти з цього стану. Сам я тебе не зможу витягнути.
— Вибач. Мабуть, я просто сам не хочу нічого робити з собою, бо звик до цього і мені вже комфортно.
— Джійон..
— Вибач. Я буду прикладати більше зусиль.
— Будь ласка.. - чому саме зараз знову загадався той день. — Того дня.. Невже ти настільки не хочеш жити?
— Хочу.
— Кажеш таке після спроби самогубства..
— Я справді хочу жити. Цей біль, який я відчував, я не міг його пояснити. Він мені зрозумілий, але під спробами пояснити - сам плутаюся.
— Але це не означає, що ти маєш вчиняти самогубство! Джійон, це не привід! - у Теіля здали психи, тому він перейшов на крик, який трохи налякав хлопця.
— Вибач.
— Я, можливо, і правда не розумію твої почуття, але і це не привід обірвати власне життя. Я так сильно хочу дати тобі ляпаса, ти б тількм знав. Ти хоч уявляєш як я себе відчув? Я досі думаю, що роблю недостатньо. Я з усіх сил намагаюся тобі допомогти, зберегти твоє життя, а ти так легко його можеш обірвати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...