ер.28

65 6 0
                                    

— А, я телефон забув. Джійон, можеш, будь ласка, принести його?

— Так, звісно.

Хлопець побіжав на другий поверх, Синхен дивився йому в слід, а потім віддав Теілю результат тесту, який щойно проходив Джійон.

— На відповіді подивися. Ось ще дещо, - психотерапевт поклав на журнальний столик зошит, в якому він записав сьогоднішній стан підлітка.

Ім не так сильно здивован, як налякан: губити Джійона зовсім не хочеться, а його думки тільки про суїцид.

— Можливо, у нього настрій сьогодні не дуже? Я б не сказав, що все настільки погано.. - Теіль шукав надію у всьому і розчаровувати його не хотілося, тому Синхен промовчав стосовно цього.

— Я там трохи змінив прийом ліків: тепер аріентал приймаєте зранку і ввечері, депратал тільки зранку, міасер 1 таблетки на ніч, а фінлепсин половина таблетки теж зранку і ввечері.

— Не забагато?

— ...Я буду частіше приїжджати.

Гон Теіля почав знову себе проявляти, але альфа не звернув на це уваги.

— Він хіба погано спить? - Теіль ще раз подивився на результат тесту.

— Прокидається інколи, у нього посилена тривожність. Він тобі зовсім нічого не казав?

Джеха був першим, хто відчув феромони Іля, але нічого не сказав.

— Абсолютно нічого про це.

Синхен стиснув кулачки, феромонм дійшли і до нього. Джеха, помітив, що його хлопцю становиться не по собі, стукнув свого друга по плечу.

— Контролюй себе.

Синхен важко зітхнув, бо через феромони альфи йому стало не по собі, розум задурманило майже одразу. Теіль винувато подивився на друга та вибачився.

— Синхен, йди-но сюди. - попросив Джеха і омега став зі сторони свого хлопця.

— Ваш телефон. - сказав Джійон, прибігши до них.

— О, дякую. Якщо виникнуть питання - ти можеш мені зателефонувати. Не забувай йому давати ліки. - Синхен це казав Теілю.

— Чого Теіль? Джійон, ти теж не забувай, Іль же не може все за тебе пам'ятати, ти не маленький. - сказав друг альфи.

— Джеха. - Джеха отримав зауваження одразу від Іма та Синхена. Джійону стало незручно від слів альфи. Йому соромно тепер за свої психічні розлади.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now