Триматися на підсвідомому рівні занадто важко, Теіля вистачило всього на два рази, проте другий раунд був 9 хвилин, більше він не міг. Його тіло боліло, а руки ледь піднімалися. В порівнянні від Теіля, Джійон почувався добре, але він соромився дивитися Ілю в очі, будь-який контакт його бентежив. Навіть за вечерею вони мовчали.
Ближче до 18 вечора нарешті приїхали Джеха та Синхен. Теіль встиг і позабути про прохання приїхати поговорити з хлопцем. Сьогоднішня витівка змусила нервувати. Можливо, Те і виглядає так, наче його нічого не турбує, але всередені його з'їдали думки про ситуацію, що трапилася днем.— Він знову щось учудив? - спитав Дже, коли його хлопець та Джійон піднялися нагору.
— Та ледь не розкрився.
— Що? - альфа здивувався не тільки повторній витівці, а ще й такому спокійному вигляду Теіля.
Чоловік відвів очі в сторону, продовжуючи смикати ногою. Теіль зовсім не спокійний, він тремтить всередені від страху.
— Все налагодиться.. - Джеха шукав хоч якісь слова, які могли полегшити стан друга. — Це все тимчасово, йому стане краще, не опускай руки.
— Ага..
— Теіль.
Бачити друга, який на постійному позитиві, сумним - важко. Джеха не бачив такого замученого Іля вже років 5, а тут він знову має цей погляд.
— Ти через це такий замучений?..
Раптова посмішка, яку Теіль намагався сховати, змусила Джеха засумніватися у всіх своїх думках. Чоловік спробував приховати посмішку, але виходило жахливо.
— Wtf Теіль? Чому ти-
Альфа замовк, намагаючись самому зрозуміти у чому справа. Друг різко встав з дивану та накинувся на Теіля, починаючи його нюхати, але ніякого запаху Джійона не було, лише слабі нотки гону, бо Теіль прийняв душ та використав одеколон, а також провітрив весь дім, тому ніякі феромони не вітали по ньому.
— Стій, припини! - Ім сміявся та паралельно намагався відштовхнути свого друга, але той продовжував нюхати, через що становилося ще смішніше. Тіло боліло навіть від легких дотиків, але Іль цього не казав. — Джехаааа!
— Гон? У тебе гон? - Джеха відсторонився, завмерши навпроти Іля. Чоловік тримав свого друга за плечі і чекав відповіді.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...