ер.68

60 3 0
                                    

— Скотиняка така, де ж твій чоловік, га? - жінка махала руками, мов скажена, але Рею було складно розплющити очі, навіть отямитися. — Твій чоловіче завдав мені великої шкоди, а суд його ще й виправдав! Вбивство тепер легалізоване законом?!

Так ось в чому справа. Навіть страшно зараз, Рей дуже хвилюється, йому страшно очі розплющити, бо раптом ця і його захоче вбити.

— Я тебе заживо зварю, чуєш?! Мій син такі муки переніс через нього! - раптом жінка згадала звідки омега і її охопила ще більша ненависть. — Ти ж з Білого дому, так? То там би й залишався! Нахаба, тільки смієш нормально жити! Тьфу на тебе, син вбивць та проститутів, краще б залишився нікчемою до кінця своїх днів. Тільки попадись мені на очі ще раз, я тебе вбʼю так само, зрозумів?! - словниковий понос так і лився з її рота, вона не могла спинитися завдавати морального болю омезі, який так намагався забути ті кляті спогади і життя в тих стінах.

— Ви все сказали? Будь ласка, йдіть. Варто було надавати своєму синові допомогу вчасно, а не звинувачувати тепер інших в своїй безпорадності, коли йому було погано. Самі винні в тому, що були такою поганою матірʼю і не змогли надати своїй дитині психічну допомогу, яка так того потребувала весь цей час. Йдіть, Ви заважаєте.

— Та що ти в біса, такий малий покидьок, верзеш? Тобі-!

— Пане? - Тхеян приїхав запізно, бо вже все відбулося. Хоча хтозна, що могло бути зараз, тож краще вже так. — Жіночко, Ви хто?

Тхеян довго не думав, через 10 хвилин була поліція, яка забрала цю жінку до відділку, взяв перед цим показання у жертви - Рея. Поліція брала докази протягом 50 хвилин і навіть у відділку вони провели ще 2,5 години. Звісно, Теіль приїхав, інакше він не міг. На щастя, справу довго не розглядали, жінку посадили на 5 років. І було б більше, але на щастя, серйозних ушкоджень з зором у Рея не виявлено. Ім добряче перенервував, його там ледь на шматки від злості не рвало, в порівнянні з Реєм, який сидів весь цей час, проведений у відділку, беземоціональний. Він почувався пригнічено і йому зовсім не хотілося нікого чути чи взагалі бути присутнім в цьому світі. Все, що він так намагався забути - йому нагадали за менше ніж 10 секунд.

— Блять. - вже навіть будучи в машині по дорозі додому, Теіль не міг заспокоїтися. Ця ситуація його дуже бісить і йому шкода, що з Реєм таке трапилося і що його не було поруч. — Це ж треба бути такими конченими. Рей, ти як?

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now