ер.26

68 6 0
                                    

— Подивись мені в очі.

Теіль казав це, знаючи, що сам засоромиться. Його вуха знову почервоніли, а ланіти запалали. Чоловік ніжно охопив щоку Джійона, погладив великим пальцем. Його омега самий гарний для нього, самий бездоганний. Коли руки Теіля спустилися нижче і почали залазити під шорти, Джійон не чинив опір.

— Мені точно можна?

Джійон стиснув зуби, не знаючи, що сказати. Він давно збудився і з його попи тече. Дотиків Теіля дуже хочеться відчути, але він соромиться це сказати. На свій ризик та страх, Ім залазить під шорти та через труси відчуває вологість. Його збудила думка про те, що Джійон потік. Альфа стиснув попу хлопця, через що той піддався вперед, зробивши імітацію статевого акту. Як же складно контролювати своє бажання, коли цей хлопець сам тобі віддається. Він точно не знає, куди йому можна лізти руками, а куди не варто і наближатися. Пальці вже доторкнулися до такої вологої дирочки, але раптом задзвонив телефон. Теіля різко переклінило, це був самий невдалий момент для дзвінка.

— Зажди, я швидко відповім.

_розмова_
— Добрий день, пане Ім!
— Вітаю.
—  Дзвоню Вам, щоб повідомити про те, що на конференції була присутня Лі Сунін і пані зацікавилася та запропонувала Вам зустріч.
— Лі Сунін? Донька Лі Чанука?
— Так.
— На коли? Я зустрінусь.
— На цих вихідних у неї є вільний час, якщо Ви-
— Так, я можу. Назначте, будь ласка, час і скините вже мені в особисті.
— Як скажете, пане.
— Дякую.
— До побачення.
— На все добре.
_кінець_

Після цієї розмови Теіль наче засіяв, але йому скоріше було смішно від нерозуміння з якого такого переляку ця жінка попросила про зустріч. Джійон відчував ніяковість. Він перед ним сидить напів голий і тече, а Ім не звертає навіть уваги. Омега одягнув назад футболку і зліз з альфи, встаючи з ліжка.

— Зажди, Джій-

— Вибач. Мабуть, не варто було це розпочинати.

Підліток хотів піти на вихід, але Теіль затримав. Чоловік потягнув омегу на себе і той впав, відпускати взагалі не хотілося, особливо коли той в такому стані.

— Не тікай від мене. Більше нас ніхто не потурбує, можемо продовжити. - Теіль мило подивився на хлопця. — Чи тобі ніяково? Я можу це виправити.

Іль повалив омегу на спину, знову зняв з нього футболку.

— Наскільки далеко ти можеш зайти?

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now