ер.8

93 8 0
                                    

— Айщ..

Джійон легенько вкусив альфу за руку, це явно зроблено машинально. Через секунду Теіль зміг побачити легкий укус, а ще через секунду бачить, як Джійон тягнеться до нього за поцілунком. Хіба не його це лякало хвилину назад? Але скоріш за все це відбувається через вплив тічки, саме тому йому вже не страшно. Омега дістає руку зі штанів, а Теіль швидко підхоплює та кладе руку на живіт, повільно спускаючись до паху.

— Можна?

У відповідь лише кивок. Як тільки рука опиняється на члені, омега ховає своє обличчя, щоб не видно було його румʼянець, проте вуха його видають. А Теілю хочеться бачити його емоції, дивитися в очі, цілувати ланіти, губи, все тіло хлопця. Тому чоловік кладе його на спину та дивиться на його обличчя. Це такий хтивий погляд, від якого можна кінчити без рук. Розціловуючи ключиці та трохи вище грудей, омега кінчає, видаючи не голосний стогін на вухо альфи, від чого тому здається, що і він кінчив, але це просто рясне виділення передеякулят. Альфа завмирає, а омега тим часом розслабляється та починає засинати. Теіль біжить в ванну, він ніби залітає туди, ледве не спотикаючись. Не витрачаючи жодних секунд на зайві дії, чоловік сідає на кришку унітаза та мастурбує. Його тіло було неначе в судорогах. Теіль не встиг витерти руку від сперми Джійона, тому їхні сперми змішалися.

— Мх..

Його думки від солодких та хтивих перетворилися в тривожні. Якщо зранку Джійон буде за це хвилюватися і в нього знову почнеться паніка? Ці думки ставали все більш тривожними, доки альфа не прийняв прохолодний душ і йому не стало легше. Повертатися до Джійона було так страшно. Раптом той все-таки не заснув і зараз сидить чекає на альфу? Або у нього панічна атака? Ім повертається до хлопця, але той все ж таки спить. Ліжко мокре, як і шорти омеги. Альфа взяв упаковку вологих серветок та поклав їх на ліжко. Було важко наважитися на те, щоб зняти з омеги шорти та витерти його, але спати липким не саме приємне відчуття. Зібравшись духом, Теіль обережно знімає з хлопця шорти і йому відкривається вид на маленький член Йона. Він навіть усміхнувся, і це не було як насмішки, він скоріше вперше бачить член іншого чоловіка, так ще й омеги. Чоловік витирав його настільки ніжно, що Джійон навіть нічого не відчув, ну або шатен вже дуже міцно спав. Залишивши голе чисте тіло прикрите ковдрою, альфа підійшов до шафи за іншим одягом, оскільки він не міг залишити його в такому вигляді. Теіль знайшов свою малу піжаму, яку поспішив одягнути на Йона, а стару відкинути в сторону. Проте чиста піжама майже одразу стала мокрою. Простирадло теж було мокрим, але не сильно. Сил на те, щоб поміняти постільну білизну не вистачало. Альфа заснув через кілька хвилин.
Ранок почався з того, що Джійон прокидається від болю в животі, він стискає руку Теіля, від чого той також прокидається. Перші декілька секунд чоловік нічого не розуміє. Він ледь розплющеними оком глянув на омегу і знову повернувся в інший бік для сну, але власне вся з інших вуст змусило його прокинутися, а невдовзі підвестися за ліками.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now