— Будеш аскорбинку?
— Це що?
— Спробуй, - чоловік простягнув упаковку аскорбинок.
Омега взяв звідти одну і закинув у рота. Йому сподобалося, це було супер смачно. Проте вдома на нього чекало дещо більш смачне.
— Як твій настрій?
— Все добре.
— Хочеш в якусь гру пограти?
— Яку?
— В мене на телефоні.
Чоловік, продовжуючи їхати, бере свій телефон та відкриває папку з іграми, після чого віддає його Йону.
— Можеш відкривати будь-яку.
— А як грати в цю гру?
Альфа почав пояснювати, все ще слідкуючи за дорогою. Через деякий час ця гра повністю затягнула хлопця, омега навіть не помітив як вони вже повернулися назад і Те припаркувався. Теіль спокійно спостерігав за Джійоном та чекав, коли той дограє. Відволікати його зовсім не хотілося, тому він облокотився об спинку сидіння й спостерігав за ним.
— А? - хлопець підняв очі та озирнувся. — Ой, ми вже приїхали. Вибач, будь ласка.
— Все добре, не вибачайся.
Чомусь саме в цей момент Ілю захотілося поцілуватися. Він навіть не намагався себе зупинити. Поцілунок без зайвих думок. Звичайний дотик губ, а змусив омегу засоромитися. Зробивши паузу й відсторонившись, альфа подивився в очі наповнені не зрозумілості.
— Я хочу тебе поцілувати.
Досить очікувано, але в той же час були сумніви, що Теіль знову поцілує. Його долонь ніжно припала до рожевих ланітів, а губи до губ. Це був дуже ніжний поцілунок, але через не вмілість Джійона цілуватися - нормально не вийшло. Хоча язик Іма все виправляв.
— Вибач, ти просто був таким милим, що я-
Обличчя Йона виражало переляк, а в очах скопилися сльози.
— Я тебе налякав?
Почалися різкі вдихи, які свідчили про те, що хлопець зловив паніку.
— Джійон, вибач, я не хотів тебе налякати. - але ці слова не допомогли заспокоїтися. — Чорт.
Альфа почав підбирати будь-які слова, які тільки могли заспокоїти. Здавалося, що Джійона легко заспокоїти, але це не так. Теіль справді не міг зрозуміти, чому його це так налякало. Чоловік більше ніж впевнений, що в такому сприйнятті винні люди, що оточували його в Білому домі. Знадобився деякий час для того, щоб заспокоїтися і лише тоді вони вийшли з машини.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...