— В мене голова болить... - Соллі лежала на дивані під пледом, її очі намокли від плачу. Рей не відходив від малечі, лише за ліками та водою.
— Скоро полегшає, може поспиш?
— Хочу казку. Мені татко її завжди читає, коли я лягаю спати. Мені подобається про «Мільвісу в світі магії», ти ж знаєш таку казку?
— Ні.. Але можу почитати якусь іншу. Зараз скажу, які в мене є казки. - Рей підвівся з дивану, підходячи до полиці з книжками. — Як тобі «Людський дракон»? Це про хлопчика, який потрапив до іншого світу і там перетворився на дракона.
— Хочу. Таке дійсно можливо?
— Хтозна. Можливо, таке і існує, просто ми не обрані. - Рей присів назад на диван, відкриваючи книгу.
— Не обрані? Це як?
— Ну.. Якщо ми самі не володіємо якоюсь магією або не знаємо людей, які нею володіють, то це не означає, що таких людей не існує.
— Я б хотіла мати друзів, які володіють магією. Це, мабуть, так круто.
— Можливо, мені самому цікаво.
Після казки дівча заснула, а Рей вирішив тихенько подивитися серіал, який він намагається додивитися вже тиждень. Він сам ось-ось засне, але сніг за вікном його відволік. Він так несподівано пішов, причому не маленький, під ранок будуть цілі гори. Рей увімкнув на задньому дворі ліхтарики й зняв цю красу. Йому було трошки нудно, навіть коли він зробив собі чай і сів назад на диван за перегляд серіалу. Зателефонувати Іму здалося класною ідеєю, але він цього не зробив, адже той щойно повернувся.
— Привіт, як ти? - питає Іль, нарешті зайшовши до вітальні.
— Ти повернувся, - омега підвівся до коханого й поцілував його в губи. — Ти швидко, все добре?
— Так. - Те глянув на дівчинку й усміхнувся. Йому буде цікаво, як вони провели час. — Що робили?
— Та нічого такого, Джеха з Синхеном скоро будуть?
— Так, вони вже їдуть. Я їм телефонував в машині.
— Гаразд. На вулиці сніг, та? В тебе волосся трохи в снігу. - посмішка Рея дуже тепла й мила, чоловік обережно прибрав залишки снігу на голові альфи.
— Так, завтра треба тепліше одягнутися, коли поїдемо гуляти, бо передають морози.
— Дивно, скоро весна ж.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...