ер.14

81 8 0
                                    

— Живіт?

Але омега не відповів на питання. Від болю, який посилювався щосекунди, Джійон заплакав сильніше. Теіль хотів його обійняти, думаючи, що від обіймів йому стане легше, але Йон тільки ще більше запанікував, відштовхуючи альфу.

— Ні, ні, ні.. Будь ласка, не чіпай, - захльобуючися у власних сльозах, Джійон намагається відсунутись. — Не треба...

З'явилися голоса, яких він вже не чув впродовж декількох днів. Це мучало. Закриваючи вуха, в спробах заглушити розмови незнайомих людей в голові, Джійон видає звуки мук.

— Добре, я не буду тебе чіпати, вибач.

Теіль розгубився, тепер він точно не знав, як діяти. Зателефонувати Синхену - перше, що спало на думку.

_розмова_
— У нього панічна атака, я.. Я не знаю, що мені робити. Він не хоче, щоб я наближався.
— А-а, о..
...

Психотерапевт сам не зміг швидко зрозуміти, що робити.

...
— Дай йому якесь заспокійливе. Гідезепам можеш дати, він швидко має подіяти.
...

— Джійон, я зараз повернуся. Будь ласка, нічого не роби.

Теіль боявся залишити омегу самого, але треба спустися за таблетками, тому він наважується залишити й швидко спускається вниз.

...
— А що сталося? Чому в нього панічна атака?
— Я не знаю, все було добре. Ми з ним грали в футбол, прийшли додому.. Все було добре, я не розумію.
— Я завтра о 13 буду.
— Мг..
— Ти не забуваєш давати йому антидепресанти?
— Ні, щоранку і щовечора.
— Добре. Передзвони, як тільки він заспокоїться.
— Гаразд.
_кінець_

Перевернув дві коробки з ліками і ледве знайшовши гідезепам, Теіль ще бере антидепресанти і одразу біжить до Джійона. Чоловік зайшов до кімнати саме в той момент, коли підліток хотів вилізти з вікна. Табун мурах пробігся по тілу, давно Ім не відчував такий страх.

— Джійон, злізь..

Схоже, що омега сам не розуміє своїх дій, по його очам це добре видно. Людина, яка б дійсно хотіла вистрибнути з вікна, мала би більш впевнений вигляд.

— Не роби цього. - Теіль спробував підійти ближче, але одразу зупинився, бо Джійон тільки більше виліз з вікна. — Я тебе благаю, зупинись. Будь ласка, не роби цього. - від страху у горлі став ком.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now