...
— Точно, хтось же думав, що про такі речі не обов'язково знати.
— Беру свої слова назад.
— Присутність альфи біля омеги під час тічки важлива. Виділяй більше своїх звичайних феромонів і йому полегшає.
— Це все?
— Сексом займися, полегшає обом.
...Джеха відповів різко, а-ля «задовбав дурні питання задавати».
...
— Ой все, гудбай.
_кінець_Альфа відкинув телефон, виділивши не дуже приємні феромони, через що омега відчув дискомфорт та промичав. Теіль не знав, як краще обійняти його, тому почав прилаштовуватися біля нього, намагаючись хоч якось зручно обійняти. Ці рухи змусили омегу прокинутися. Погляд Джійона сам по собі задавав питання.
— Я хотів тебе обійняти.
Омега сам подвинувся до нього та поклав голову на його груди, тим самим зробив комфортні обійми. Це все одно що збрехати, якщо сказати, що альфу це не будоражить. Він молився аби не збудитися. Цей аромат свіжості Джійона дає відчути щось приємне по всьому тілу, а також з'явилися й інші бажання: легко погладжувати по стегнам, закінчуючи ніжними поцілунками після неймовірного сексу. Альфа намагався відкинути подібні думки - збудитися зараз не найкращий варіант.
— Тобі легше?
— Так, дякую.
Підліток настільки бездоганний, коли спокійний. Теіль обійняв його міцніше і вони обидва провалилися в сон. Теілю вдалося відкинути хтиві думки. Сон хоч і короткий, проте сплять вони вже другу годину. Омега прокидається й одразу роздивляється людину, на якій він заснув. Він намагався згадати коли Те встиг лягти поруч, але не вдалося, тож думати над цим він більше не став. Хлопець намагався тихо підвестися, що і вдалося, але вже остаточно піднімаючись з ліжка - Теіль прокидається.
— Ти куди?.. - дуже сонно питає чоловік, приймаючи більш зручне положення для подальшого сну.
— Я в туалет.
— А..
Омега продовжує робити все тихо та вже вийшов з кімнати, а альфа пробував заново засинути, як його відвідує думка «А раптом він повторить спробу самогубства?». Стовідсоткової довіри немає після того випадку, тому він піднімається та йде до Джійона, встаючи під дверима. Не встигає Ім нічого запитати, як хлопець вже виходить, штовхнувши Те.
— Вибач, будь ласка, я не хотів!!
— Все гаразд. Я просто хвилювався. Ти будеш ще спати?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...