ер.72

60 3 0
                                    

Теіль поставив готову їжу на підніс і вони разом потопали нагору, було смішно дивитися на ходу Рея, оскільки він йшов як ведмежа. І альфа не стримався, щоб не пожартувати, показавши пародію, від чого шатен розсміявся, тримаючись за живіт. «Такими темпами я народжу раніше назначеного терміну», - жартує омега, коли вони нарешті лягають на ліжко. Рей обережно лягав, а Те притримував його, щоб тому було трохи легше. Вони ще не вибрали фільм, а омега одразу почав їсти, адже апетит прийшов дуже швидко. Фільм чоловіки не подивилися, оскільки Рей поїв ще до моменту, коли вони знайшли фільм, а будучи ситим, омезі захотілося спати.

— Іди до мене, - каже альфа і простягає свої руки для обіймів, на що Рей не відмовився. Феромони, які випускає Іль, дають полегшення. — Ти так смачно пахнеш.

— Ну звісно, я ж мився.

Іль усміхнувся з цих слів. Він безмежно радий повернутися додому до Рея й обіймати його ось так в ліжку. Одразу видно, як шатен почувався весь цей тиждень, присутність альфи йому дуже потрібна, але у Теіля є робота, яку він мусить виконувати, адже за це він отримує гроші. Також по Рею видно, що він схуднув, що Теілю не дуже сподобалося, тож від сьогодні він буде слідкувати за його прийомами їжі.

— В тебе зовсім інший запах.., - Ім нахилився ближче до омеги й вдихнув його запах. — Але такий же смачний.

— І чим...я пахну? - було цікаво почути чим же таким смачним він пахне для свого чоловіка. Рей навіть трошки підвівся, щоб заглянути альфі в очі.

— Чимось смачним, - Те теж підвівся й знову вдихнув запах омеги, перед цим нахилившись до нього. — Це схоже на запах півонії, здається. І... Ти такий гарний зараз.

— Я для тебе зажди гарний? В мене мішки під очима і я маю виснажений вигляд, як таке може подобатися? - Рей усміхнувся, він звісно жартував, але глибоко всередині омега думав, що це правда, проте вірити в цю правду не хотілося.

— Ти не розумієш.. Ти ж мене приваблюєш не тільки своєю зовнішністю, а.. всім. Мені важко пояснити, але мене приваблюють твої вчинки, ти мені дуже подобаєшся своїм гумором, я захоплююся усіма твоїми бажаннями та успіхами, я тебе кохаю за все. Все, що в тобі є, я обожнюю. Абсолютно все, сонечко. В моїх очах ти зажди будеш неймовірним.

— Ти.. постійно такий ніжний до мене, а я цю ніжність рідко проявляю. Інколи мені здається, що я погано до тебе відношусь, що не можу проявляти своє кохання, як ти. Пробач мені за це, я намагаюсь, але в мене погано виходить. - якби там не було, омега щиро вірить, що альфа бачить, як сильно він його кохає. Інколи складається враження, наче ці стосунки тримаються тільки завдяки Теілю і Рею соромно, що він не може поводитись як Іль.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now