— Пане Ім, скільки мені ще казати: треба цінувати себе, не нехтуйте собою. Минулого разу Ви так сильно захворіли, що довелося Вас покласти у лікарню.
Лікар оглядав свого пацієнта та казав все, що думає. Через привітливість Теіля у нього всюди дружелюбні відносини.
— Я виписав ліки і написав, як їх приймати.
Теіль кивнув головою та протягнув руку, щоб пожати, цим він подякував. Лікарі почали збиратися, але альфа рухами почав просити ще трішки затриматися. Він спробував щось сказати, але це все було марно, тому Іль взяв в руки блокнот і олівець. Він швидко написав і віддав Юні.
— А, затримайтеся, будь ласка, ще трохи.
Дівчина побігла вниз, випадково спіткнувшись та впав, але було зовсім не боляче, тому вона піднялася й побігла далі.
— Пане, можна Вас попросити піднятися нагору?
— Навіщо мені туди? Я не знаю тих людей..
— Пане Ім попросив Вас піднятися.
Ці слова змусили Джійона послухатися й піти з Юною. Дівчина завела омегу в кімнату, а Теіль вже рукою попросив підійти до нього. Джійон занервував, зустрівшись поглядами з незнайомими йому людьми, хлопець боявся рушити з місця. Те вже встиг помітити, що у нього не завжди так. Інколи йому нормально бути серед незнайомців, а буває, що він і дихати боїться. Ім глянув на Юну і дівчина підвела Джійона ближче. Альфа обережно взяв русоволосого за руку і відкрив зап'ястя, показуючи містеру Паку - лікарю. Він пальцями показав "окей", тим самим запитав чи все добре загоюється.
— Охоо.. - зітхнув лікар.
Чоловік почав розмотувати бинт, щоб подивитися, що під ним. Це «охо» змусило Джійона ще більше занервувати. Він думає, що над ним зараз насміхнуться, будуть обговорювати і скажуть який він бовдур. Це було дуже неприємне відчуття.
— Тут все добре. Гемотоми вже немає, шов чудовий. У Вас же ніде не болить, коли Ви рухаєте рукою?
— Ні. - Йон наче готувався до цього питання вічність.
— Я зараз оброблю і вже можна не носити бинт, просто великий пластрь.
Це зайняло менше 3 хвилин. Тепер Джійон без бинту і тільки з пластерем. Перед тим, як лікарі пішли, Теіль перевів їм на картку гроші. Містер Пак знає про Джійона, оскільки в ту ніч Теіль їздив саме в його лікарню. На перев'язку він також їздив туди, але через те, що Пак був у відпустці, Джійоном займалися інші лікарі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...