3 місяці потому. Теіль все ж таки взяв тоді перерву на 2 місяці й відновив свої сили. Він був в пошуках нових ідей, вони з Реєм часто кудись вибиралися гуляти, тому альфі було простіше, але по поверненню він проводив багато часу на роботі і в командировці з командою, а Рей залишався вдома. В дні, коли альфи немає поруч, дуже важко і омега може не спати добами. Іль знає про це і, звісно, надовго далеко не їздить, зазвичай він вже через два дні повертається. Останні декілька днів шатен не вилазить з дому, окрім двох годинок на гойдалці на задньому дворі. Цього разу альфа теж поїхав на зустріч, але в іншу країну, а повернеться він тільки наступного вівторка. Чоловіка вже немає третій день і саме тому Рей нікуди не виходить гуляти. Навіть з подругою, яка вже кликала його декілька разів.
І прямо зараз, Рей телефонує альфі, бо вони домовилися о 22 вечора зажди телефонувати один одному._відео-дзвінок_
— Привіт.
— Привіт, сонечки мої, як ви? Як почуваєшся?
— ..Мені тебе не вистачає, ти раніше не можеш повернутися?
— Мені завтра треба оформити деякі документи і все, але квиток був тільки на вівторок, я раніше не можу повернутися.. Мої речі не допомагають?
— Я вже майже не відчуваю на них твій запах..
...Гормони і вагітність дуже впливають на емоційний стан омеги, тому він став більш емоційним. Саме тому зараз в його куточках очей зібралися сльози, через те, що альфи немає поруч, його ніби кинули.
...
— Рей, не плач.. Будь ласка, я навіть витерти твої сльози не можу.
— Просто таке відчуття.. Наче ти мене спеціально залишаєш одного, ніби тобі вже набридло, що я постійно потребую твоєї уваги. Я тебе дістав, так..? Але мені тебе дуже не вистачає.
— Рей, все не так.. Вибач мені. Вибач, що своїми вчинками змусив тебе так думати. Я тебе не уникаю, в жодному разі, я дуже хочу бути зараз поруч. Справді. Але в мене робота зараз і.. я не можу належним чином проявити свою ніжність.
...Омега розплакався, навіть не витираючи свої сльози. Іму щиро шкода, що він нічого не може поробити зараз, через що чоловік почувається безкорисним. Йому б хотілося, щоб хтось замість нього зараз був в цій країні, а сам альфа був поруч зі своїм омегою.
...
— Ти знову не спав?
— Я не можу заснути, мені важко. Я неначе якимсь ходячим мертвим став.
— Я вже у вівторок буду, добре?
— А потім ти підеш на роботу і тебе знову цілими днями не буде вдома. Теіль, я так не можу, мені справді погано.
— ..Вибач. Я візьму три дні вихідних і проведу їх з тобою, домовились? Я буду повертатися раніше з роботи.
— Я ж не прошу тебе багато..
...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...