ер.40

63 3 0
                                    

Пройшов приблизно місяць і вже завтра Теіль з Джійоном збираються на весілля друга. Зараз вони лежать в ліжку та відпочивають, паралельно обговорюючи завтрашній день. За цей час, до речі, омега сильно змінився. Його стан значно покращився. Він пофарбував волосся, а також трошки змінив свій стиль одягу.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(чисто для уявлення, приблизно такий стиль)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(чисто для уявлення, приблизно такий стиль)

— Я не можу вирішити, що їм подарувати.

— Хіба гроші не самий оптимальний варіант?

— Так, але.. Хоча, - альфа зітхнув. — Реально, подарую гроші, хай собі самі щось куплять.

— А скільки Джеха років?

— 25.

— А Синхену?

— Теж 25.

— Це мабуть круто.

— Що саме?

— Однаковий вік, ви наче на одній хвилі, у вас однаковий хід думок. Я просто по нам відчуваю цю різницю.

— Так, але це не заважає бути нам з тобою разом. Та, я інколи не розумію ці...ваші приколи, але це не означає, що мені з тобою некомфортно. - альфа зробив паузу і до нього дійшла інша думка. — Чи це тобі зі мною некомфортно?

— А, ні. Ні, зовсім ні.

— Але є щось, що тебе бентежить, та'?

— Не зовсім, я не знаю як пояснити. Просто інколи відчуваю цю різницю.

— Добре, я зрозумів. Вона тобі сильно заважає?

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now