ер. 31

69 3 0
                                    

Вже був пізній вечір, Теіль та Джійон готувалися до сну, але альфу все мучали слова друга, що треба поговорити про все з Со.

— В яку гру граєш?

— В Zooba.

— Оо, цікаво?

— Угу. - омега був занадто сильно зайнятий грою, але Теілю наче пече ця розмова.

— Ми можемо поговорити? - Джійон не зміг попросити зачекати, тому вимкнув гру, а альфа продовжив. — Я маю тобі дещо сказати.. Стосовно мого гону, ти ж вже чув і знаєш, що це?

— Так.

— Це як у омег тічка, коли вони хочуть свого партнера. В тебе ж було те саме і ти-

Альфа ледь не проговорився про ту ніч.

— Ну, можливо, ти відчував те саме.

— Так, я знаю, що це. Але що ти маєш на увазі?..

— Я кажу, що в мене гон і я дуже сильно хочу тебе, але мені було ніяково про це тобі сказати, навіть зараз.

— ..Тобі ще раз потрібен секс?

— А, ні-ні-ні, е, м..

Теілю не подобається це слово з думкою про Джійона. Він вже казав, що слово «секс» звучить якось неправильно.

— Мені потрібен ти...

— Так чому б нам це не зробити?

— ..Я думав, ти не захочеш.

— Але ти навіть не спитав..

Нависла пауза, яку ніхто не знав як порушити, якими словами. Джійон став першим, хто почав говорити.

— Я не проти.

— Насправді, контролювати себе під час гону складно, минулого разу мене вистачило ненадовго.

— А що станеться, якщо ти не будеш себе контролювати?

Альфа лише промовчав, наврядчи станеться щось примєне.

— Теіль.. - омега натякнув, що вже бажає альфу.

— Ти впевнений?

— Так.

Чоловік схилився над омегою, вони секунд 10 один одному в очі дивилися. Першим поцілував Іль, дуже ніжно й пристрасно. Джійон повністю віддавався йому, без страху. Але навіть так Теіль все одно відчуває тривожність, він по-справжньому боїться нашкодити. Обох охопила пристрасть, Ім хотів робити все швидко, але в той же час хотілося насолодитися процесом. Він більше цілував та ласкав, йому хотілося донести всю щирість своїх почуттів в цих діях. Але гон так туманив розум, що він вже просто робив все машинально і не задумуючись над цим. Він в процесі поцілунків та ласк встиг розтягнути Джійона. Альфа наче в просторі губився від почуттів, що його охоплюють. Він сідає між ніг омеги та тягне його на себе, двома руками і надягає презерватив, після чого однією рукою вставляє свій член в хлопця. Все відбувається більш-менш повільно, стогони Йона лунають тихо, але так примєно. Проте альфа все одно продовжує чинити опір самому собі, щоб не втратити розум остаточно.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now