— В тебе все добре?
— Так, все добре. - але насправді хотілося сказати зовсім інше, проте псувати настрій не хотілося більше.
— Ти можеш мені сказати, ти ж знаєш.
— Все добре, я ж сказав.
— ..Гаразд. - Теіль продовжував тримати руку Рея та гладити її великим пальцем. — Сьогодні погода класна, не думаєш?
— Погода? Та якось байдуже. - Рей знову витріщився в телефон, з кимось переписуючись. Як же Теілю цікаво з ким саме він переписується, про що вони спілкуються, про що він думає. Інколи Ім відчуває себе батьком по відношенню до Рея в таких моментах, який намагається знайти спільну мову зі своєю дитиною в пубертатний період. Рей переписувався з Юджі стосовно акаунту в ТikТok. Зараз він почувається занадто виснаженим навіть для того, щоб просто тицяти по телефону, але відчуття провини, якщо він не відповість Юджі зараз, з'їсть його потім. Пустота всередені, яку він не може описати, немов по частинам розбирає його серце –повільно та болісно, роблячи диру ще більше.
— Щось цікаве відбувалося сьогодні?
— Всі мої дні однотипні, ні? Я хочу з батьками побачитися.
— Ми можемо зараз зустрітися з ними.
— Давай.
Теіль одразу зв'язався з його батьками і вони домовилися зустрітися біля одного парку.
— Якщо ти хочеш з ними побути сам – скажи, я почекаю в машині.
— Дякую.
Відповідь мутна, але Те сподівається, що зрозумів правильно. Їхати 26 хвилин, дорога здається такою монотонною, через що спокійно і тривожно водночас. Дивлячись у вікно, Рей думав про смерть: що як вони розіб'ються на машині, але загине лише він? Про власну смерть так приємно думати, наче от-от всі його страждання закінчаться. Він буде вільний від самого себе, він нарешті утече від свого справжнього "я" і більше ніколи з ним не зустрінеться знову. Але обирати вічне пекло тільки тому, що не хочеш терпіти біль зараз - принесе ще більше страждать. Присутність в реальному світі його лякає не менше невідомості потойбіччя. Хата над головою, повний стіл їжі, взуті тепло ноги та решта одягу - не роблять його щасливим. І хоч йому є з чим порівнювати, цих речей недостаньо, щоб любите своє життя. Будь його воля, він би хотів не народжуватися. Хотів би і надалі не знати, що міг існувати. Само своє безкорисне існування вже є мотивом вбити себе. Шкода, що ніхто не може бачити світ таким же, як бачить його він. «А якби могли, щоб вони робили?» - ця думка не покидає.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...