— Назви ім'я людини, яка завжди поруч з тобою, коли тобі погано.
— Т.Теіль..
— ..Я тут, бачиш? Я біля тебе. Подивися на мене.
Проте Джійон не подивився, тому Теілю довелося взяти його за ланіти і повернути голову на себе.
— Тепер бачиш. Скажи моє ім'я ще раз.
— Теіль. Теіль, Теіль, Теіль.
— Вибач, що накричав. Я дуже хвилююся за тебе, я не зміг себе контролювати. Мені стало страшно, я просив тебе цього не робити, ти мені пообіцяв, так чому..
Ком у горлі не дав сказати ані слова.
— Покажи мені руку. Треба їхати в лікарню.
Джійон повільно дав руку Ілю, боявшись, що зараз знову накричуть.
— В тебе і так проблеми з гемоглобіном.. Я допоможу тобі.
Теіль взяв вологі серветки і обережно витер кров навколо зап'ястя, а також обличчя. Джійон плакав, через що з носа текли соплі, які він витирав окровавленою рукою. Також довелося трохи витерти підлогу.
— Так ти скажеш, що сталося? Я досі хвилююсь.
— Не знаю, чесно. Я правда не знаю.
Раптом Теіль згадав, що зранку Йон не випив таблетки. Можливо через це на нього найшла істерика. В лікарні альфа одразу пішов до кабінету Пака, на щастя той був вільний.
— Знову? Пане Джійон..
— Треба зашивати?
— Не обов'язково, можна обійтися стріпами. Добре, що до вени не дібралися. - чоловік встав та дістав пластир з шафи. — Джійон, у Вас бувають головні болі?
Чомусь декілька хвилин назад, Джійон не звертав уваги на головний біль, який він зараз відчуває.
— Інколи..
— Можливо ще задишка чи слабкість? - лікар підійшов до хлопця і почав відкривати пластир.
— Не впевнений.
— Ви блідий, голова не крутиться?
— Трохи..
Чоловік почав клеїти стріпи, подивившись на Теіля.
— У нього анемія. Йому варто полежати та відпочити вдома. А якщо таке повториться, то доведеться покласти в лікарню і переливання.
— Я зрозумів, добре.
— Ви п'єте таблетки для підвищення гемоглобіну?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...