— Я тобі допоможу. - звісно альфа піднявся і не кинув омегу зараз. До того ж, Рей ледь не зачепився об власну ногу.
— Дякую. - Ріпрасет просив альфу побути за дверима, але той вкотре наполіг бути поруч й потримати пасмо волосся на лобі, яке так заважає. Вони пробули в ванній хвилини чотири, бо ще хвилина пішла на те, щоб вмитися. А потім шатен із задоволенням ліг назад у ліжко. — Ти б міг проводити більше часу вдома?
— ...Так, завтра останній суд. Я не думав, що це настільки затягнеться, вибач.
— Мені тебе дуже бракує. Будь ласка, проводь більше часу зі мною.
— Звісно, милий, пробач. - Теіль ліг біля животику й поцілував його. Він довго гладив, розуміючи яким щасливим дитина та Рей його роблять. — Сонечко наше. - Те ще раз поцілував Рея в животик. — Наше маленьке і ясне сонечко. Тато тебе так любить, ти будеш самим любимим у нас.
— ..Я спати хочу.
— Добре, лягай, я вже теж. На добраніч, Рей-а.
— Добраніч.
— Якщо тобі стане погано - розбуди мене, гаразд?
— Добре, дякую.
Ім вимкнув світло та обійняв свого чоловіка. Рею цього не вистачає, йому дуже хочеться, щоб Теіль з ним був 24/7, бо його феромони так заспокоюють і полегшують стан. Вони хоч і лягли зараз спати, але омега не зміг заснути, на відмінну від темноволосого, котрий заснув через 3 хвилини. Рей продовжував дивитися в стелю та гладити живіт. Йому так страшно, що вже другий місяць і він так швидко минув. Він не відчуває себе безмежно щасливим, як інші вагітні. Це так страшно, що всередині щось росте, що скоро щось буде рухатися. Схоже, морально він все ж таки не був готовим. І заснув він з тривожністю, проте не надовго, бо вночі омега прокинувся через голод. Дуже хотілося розбудити Теіля, щоб він приніс щось поїсти, але той так солодко спить, що навіть шкода будити, тому омега пішов сам на кухню. Біля холодильнику він стояв хвилин 5 і все ніяк не міг придумати, що йому поїсти. Хотілося чогось такого незвичного, але придумати було так важко. Якби він не побачив згущене молоко, то нічого б не їв, а так він перемішав його з рисом і нарізав туди полуниці. І звісно ж, це поєднання йому сподобалося. В той час як Теіль почав прокидатися - ніби відчував пусте місце поряд з собою. Він одразу підскочив та побіг шукати Рея, навіть очі ще нормально не розплющилися, а він вже бігає. Саме страшне, що він собі уявляв - це ситуацію подібну тій, що сталася 7 років назад, коли Рей намагався перерізати собі вени на кухні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...