ер.60

70 3 0
                                    

Два тижні потому. Рей зараз знаходиться в школі і вони з друзями обідають.

— Блін, не всі відео залітають в реки.., - засмутилася більше всіх Юджі, бо вона так намагалась змонтувати їх.

— Це тільки початок, не варто засмучуватися.

— Там багато позитивних коментарів, до речі. Дивіться. - дівчина розвернула телефон до однокласників й показала багато позитивних коментарів. — Всі бажають успіху! І багато хто співчуває.

— Ага, а як щодо «це все ваша провина»?

— Дауни пишуть, які ніколи з цим не стикалися.

— Бажаю їм всім такого ж життя, як у нас.

Відео, які вони викладають, почали набирати перегляди тільки через місяць. Звісно, було й багато нерозуміння зі сторони людей, що навіть близько не знають про життя в Білому домі, але після опублікованих відео, що насправді відбувається в тих домах, людям наче очі повідкривали. Звісно, Теіль не став винятком цих новин, чоловік все бачив і йому є, що сказати. Але він все ніяк не міг зрозуміти, як варто почати розмову. Він злиться і боїться, що може сказати щось не те. Більш-менш він розробив сценарій своїх слів ввечері, коли Рей робив уроки.

— Рей, треба поговорити.

— Я уроки роблю, можна пізніше? - омега навіть не відволікся, щоб повернутися до Іля обличчям.

— Ні.

— Але-

— Я незрозуміло сказав? - такий настрій від Теіля трохи злякав. Чоловік навіть не сів на ліжко, він просто одразу почав говорити по темі. — Якого біса ти твориш?

— Ти про що?..

— Про ці відео. Яким чином ви взагалі дістали звідти відео?

— ..Яка різниця?

— Про це вже по новинах говорять. Ти розумієш, яку гру ти затіяв? І з якими людьми. Рей, припини це негайно.

— Чому я маю припинити? - Рей справді не хотів, щоб зараз почалася сварка, він спробував знову поринути у домашнє завдання, але Теіль хотів інакше.

— Це вже перетинає межу.

— Яку межу?! Єдиний хто її перетинає, так це ті довбойоби!Якого хуя вони тоді дозволять собі подібне ставлення до-

— Рей, підбирай слова, будь ласка. - Іль зробив паузу, але через декілька секунд додав: — Видали відео і припини займатися цим.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now