— Добрий вечір, пане. - привіталася Юна.
— А де Джійон?
— Пан погано почувався, тому ліг спати раніше.
— Погано почувався?
— Звичайний головний біль. Я дала таблетки, йому потім стало краще.
— Добре, дякую. - альфа хотів піти до кімнати, але зупинився. — Завтра на сніданок.. Приготуй, будь ласка, панкейки з кленовим сиропом.
— Як скажете.
— Дякую, на добраніч.
— Добраніч, пане.
Піднімаючись на другий поверх в свою кімнату, де зараз спить Джійон, альфа думав про його батьків. А якщо він справді іноземець? Тоді і ім'я в нього може бути інше.
Теіль хотів одразу лягти в ліжко біля омеги, але він ще не помився. Альфа роздягнуся до трусів та пішов приймати душ, який зайняв 10 хвилин. Лягти у ліжко чистим так приємно, що він готовий розтанути від цих відчуттів.— Іноземець? - Теіль почав розглядати обличчя омеги й думати про це.
Його волосся засвітле для корейця, та й взагалі як для азіата. Очі в нього карі, шкіра дуже світла, але з рожевим відтінком ніби. А розріз очей чимось навіть нагадує європейський. Можливо, він метис.
— Скільки ще мені доведеться про тебе дізнатися? - Іль м'яко посміхався та погладжував хлопця по щоці, від чого той нахмурився та прокинувся. — Вибач, я не хотів тебе розбудити..
— ..Ти сьогодні пізно.
Теілю чомусь стало ніяково.
— Вибач.
— ..Все добре?
Ім раптом сором'язливо посміхнувся, відведучи очі. Стало так приємно, що Джійон спитав його.
— Одна з моїх ігор досягла позначки в 100 мільйонів.
— Що означають ці 100 мільйонів?
— В мою гру вже грає понад 100 мільйонів людей. Це рекорд.
— Ого.. Я тебе вітаю! Це неймовірно. Ти досяг такого успіху.. Ти крутий.
Альфа наче вилетів на декілька секунд з життя. Тобто його не просто похвалили, а звернули увагу ще й на його успіх. Тепер Теіль сам почав собою пишатися.
— Дякую.
Йон підвівся й поцілував чоловіка в ланіту, від чого той усміхнувся.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...