Після телефонного дзвінка, альфа поринув назад в роботу. Через годину його очі вже боліли, але йому треба було дещо дописати, тож він не міг відволікатися, аби не збитися з думок і раніше закінчити. Проте єдине, що змусило його відірватися від ноутбуку - омега, який тулився ближче до краю ліжка, через що почав повільно з нього падати. Без жодних гучних рухів, Теіль миттєво хватає свого чоловіка за руку й обережно тягне на себе, а потім встає на коліна й пересуває його ближче до центру ліжка, після чого сідає назад за ноутбук.
— Теіль, - кличе омега, не розплющуючи очі, через що здалося, ніби він говорить уві сні. — Дай, будь ласка, плед. - Рей ледь як розплющує очі, потираючи їх. Він позіхає й перевертається на інший бік до альфи.
— Зараз, зачекай, милий. - знайти плед виявилося складніше, ніж альфа думав, довелося обшукати всю кімнату, адже він був захований на самій нижній полиці в шафі за іншими речами. Ім прикрив омегу, лягаючи поруч з ним. — Тобі холодно?
— Трошки.
— В тебе немає температури? - брюнет торкнувся лоба Рея рукою, а потім щокою. — Ти погано почуваєшся?
— Ні, все добре. - шатен тулився ближче до альфи, оскільки від нього смачно пахло і так було тепліше. — Я їсти хочу.
— Я хочу ту закуску з рамену та сиру. Ти можеш приготувати це?
— Так, звісно. Огірок чи моркву добавляти? - частіше за все тепер готує альфа, бо омега так хоче, а Йечан тільки прибирається, а готує тоді, коли Теіля немає вдома. Мірін Ім дав відпочинок, бо їй вже 68, а натомість залишив тільки Йечана.
— Ні, мені подобається без нічого.
— Але мені доведеться тебе залишити, побудеш сам?
— Так, ти ж недовго?
— Хвилин 20-30.
— Добре, я почекаю, тільки залиш свою футболку.
— Зараз, - брюнет зняв з себе футболку й віддав омезі, котрий одразу її під себе. Альфа схилився над обличчям омеги, просячи таким чином поцілунок. І коли Рей дав такий бажаний поцілунок, Теіль машинально поглибив його, а долонь поклав на внутрішнє стегно чоловіка. Дихання стало гучним, що дало Рею зрозуміти, що Іль збудився. Ріпрасету самому б хотілося, але він вагітний і це останній місяць, тому вони все одно не можуть цього зробити. — Чорт, ти такий смачний, дозволь я тебе ще раз поцілую.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...