— Давайте швидко з цим.
— Шкода, що тільки дві дирки.
— З тьолкою було б веселіше. - ці напівфабрикати обговорювали, як трахали дівчину втрьох одночасно. Джійона ледь не знудило. Вони гнилі наскрізь. Омега навіть сумнівів не мав, що з ним таке трапиться.
— Байдуже. - один з альф підійшов позаду омеги та заломив йому руки за спиною, в той час як інші два знімали ремені зі своїх брюк.
— Не боїтеся, що в мене може бути ВІЛ? Він же передасться кожному з вас. - насправді, русоволосого вже нудить від страху. Він зовсім не знає, як діяти.
— Яку хуйню ти верзеш?
Хлопці продовжили задумане. Страх Джійона занадто посилився, через що почалася паніка. Це таке жахливе відчуття, коли ти не можеш за себе постояти, коли відчуття безнадійності охоплює тебе повністю.
— Будь ласка, не треба.., - Джійон це казав без будь-яких надій.
— Нерим, постій, ти взагалі знаєш чий він? - один з друзів встав перед альфою, коли той вже хотів зняти труси.
— Явно не впливової людини, ти тільки глянь на нього. А шо, переймаєшся?
— Так, не хочу проблем.
— Не переймайся, все буде добре.
У Джійона навіть немає можливості нікому зателефонувати, бо його телефон знаходиться в рюкзаку.
— Ні, Нерим, я серйозно. Ти казав, що все знаєш, тож дай нормальну відповідь.
Поки недодрузі влаштували сварку, їхній інший друг відпустив омегу та намагався їх роззсунути, щоб ті не влаштували бійку. В цей час русоволосий дотягнувся до свого рюкзаку та спробував написати Теілю, але це помітив один з альф.
— Ей! Кому ти пишеш?
В останню секунду Джійон пише кабінет та поверх, після чого швидко вимикає телефон.
— Кому ти писав? - проте омега не відповідає на питання. І логічно, ніхто б інший теж не відповів. Але це мовчання вибісило хлопця, тому він вдарив Йона, а інші друзі вже не гаяли час та разом почали роздягати русоволосого. Мабуть, тільки завдяки тому, що Джійон чинив опір, він зміг відтягнути час до тієї миті, коли ручку дверей до кабінету почали смикати. — Чорт.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...