ер.13

88 7 0
                                    

— Я хочу тебе всюди цілувати, ти зовсім не огидний, ти бездоганний такий, який ти є. Я не хочу, щоб ти думав, що тільки це потрібно мені від тебе, зовсім ні, Джійон. І без твого дозволу я нічого робити не буду. - Ім взяв ліву ногу підлітка та посунув її на іншу сторону, щоб сісти між його ногами, чоловік просто ліг йому на груди, дивлячись на стіну. — Мені ніколи не було важко сказати про те, що я хочу зайнятись сексом, але з тобою це звучить якось неправильно. Мене не влаштовує просто секс з тобою, я хочу робити це довго і ніжно, щоб ти відчував, наскільки сильно я тобою дорожу.

Самому Теілю здавалося дивним казати це, коли вони ледве знайомі. Він так швидко закохався - і це не схоже на нього. Метелики в животі з'явилися одразу, щойно рука Джійона опинилася в його волоссі та ніжно перебирала пасми.

— Ніколи не думав, що подібні речі можуть бути інтимніше за секс.

— В тебе багато партнерів було?

— А скільки для тебе багато?

Хлопці підвелися та підсіли ближче до спинки ліжка. Джійон облокотився об спинку, а Теіль знову ліг йому на груди, влаштувавшись збоку.

— Враховуючи, що в мене не було жодного, навіть не знаю..

— Не думаю, що кількість партнерів визначає яка я людина. Інколи це не має ніякого сенсу. Деякі мої стосунки навіть важко назвати стосунками.

— Вибач, що задаю такі дивні питання. Ти просто про мене знаєш абсолютно все, а я про тебе майже нічого.

— І щоб ти хотів про мене знати?

— ..Що ти любиш їсти на сніданок?

— Воу, неочіковано. - Те усміхнувся. — Мабуть, солодке.

— А чому?

— А це вже складне для мене питання. — посмішка Теіля прям відчувалася. — Не можу зранку з'їсти щось важке, а якщо з'їм солодке, то мій день задався. Ну а в тебе, що тобі подобається на сніданок?

Це питання змусило Джійона задуматися. Він впродовж 16 років їв один рис, який інколи розбавляли якимсь супом.

— Не знаю.

— Ти пам'ятаєш, що ти вчора їв на сніданок?

— ..Ні.

— А сьогодні?

— ..Не можу пригадати.

— Не проблема. Хочеш зараз повечеряти? Ти ж нічого не їв після ТЦ.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now