Ер.49

61 3 0
                                    

— Рей! - покликав омегу однокласник.

В школі, в принципі, ніяких проблем не виникло з тим, щоб Джійона почали називати Реєм. Майже ніхто навіть питаннями не задавався. А переробити документи виявилося не так важко, хоч і довелось трохи заморочитися з цим питанням.

— Так, Міндже?

— Ти читав «Хмарний сон дев'яти»?

— Так.

— Народ! - Міндже покликав інших однокласників.

8 учнів підійшли до Рея з проханням допомогти написати самостійну роботу, на що той погодився. Вони за 5 хв до початку уроку підготувалися: Рей буде стукати вказівним пальцем відповідь, тобто якщо він стукнув 3 рази, то відповідь 3, якщо 2 рази - відповідно відповідь 2. Вчителька привіталася з учнями, як і вони з нею, після чого жінка дала час на повторення і роздала листочки. На тест пішло 15 хвилин, але з останніми 2 питаннями Рей не зміг допомогти, бо вони були письмовими і треба було висловити власну думку.

— По 3 бали за останні завдання.. Я програв це життя.

— Погана оцінка мені гарантована.

— Ми в одній команді, це нас має радувати.

Друзі Рея скиглили та сміялися, проте сам Рей почувався комфортно - він же не винен, що його друзі не підготувалися.

— Ходімо після школи в кафешку? Посидимо, побалакаємо.. - запропонувала дівчинка, але казала вона якось втомлено про це.

— Сунін, в тебе язик болить? - запитала подруга, але в жартіливій формі.

— Ага.., - цей погляд та тон майже всі зрозуміли. Ні для кого не секрет, що багатьох підлітків з цієі школи їхні опікуни змушують робити не дуже приємні речі, але щось поробити вони, на жаль, не можуть. Чи можуть, але просто нічого не роблять, бо не знають як.

— В мене те саме.. Вже тиждень підряд, - зітхнув один альфа. — В мене скоро сперма закінчиться. Вибачте мені за слова, але це правда.

— Але це краще, аніж мене залишили б там жити. - відповіла Сунін.

— Мені шкода, що це відбувається з вами.., - Рей не знав, як висловити свої співчуття і як взагалі відреагувати. 

— Та все нормально. - відповіла однокласниця. — То підемо?

— Так, я тільки за.

Моє ім'я ТеільWhere stories live. Discover now