На певний час, батьки Рея залишаться в країні, але в готелі. З моменту зустрічі минуло 3 дні. Омега після школи одразу сів за уроки, щоб швидше їх закінчити, а Теіль сидів недалеко від нього та відповідав на його питання. А коли всі уроки було зроблено, русоволосий голосно промовив:
— Я вільний.
— І це.., - Іль поглянув на наручний годинник, — 20 вечора. Ти все швидше і швидше справляєшся із завданнями.
— Крутий.
— Не те слово.
Чоловіки піднялися нагору, де Рей склав речі на завтра, а потім завалився на ліжко. Сьогоднішній день його втомив, а від цих уроків можна і без мізків залишитися.
— Ми можемо поговорити? Це серйозно.
— Звісно. - Рей заліз на ліжко та сів біля Теіля.
— Я давно хотів поговорити на цю тему, але ніяк можливості не було. Це стосовно нашого.. сексу..
— ..Я слухаю.
— Мені дещо хочеться спробувати.., - альфа ніяк не міг дійти до головних слів.
— Теіль, ти можеш сказати будь-що мені. Не соромся, будь ласка.
— ...Ти не проти спробувати помасажувати мені простату? - альфа сказав це на одному диханні, воно наче вилилося з нього. Секунд 10 від Рея було нічого не чути, тому Іль почав забагато поганого думати.
— Добре.
— Тобі..буде ок це робити?
— Я не хочу ігнорувати твої побажання. Не можу ж тільки я просити тебе щось робити. І тому будь ласка, якщо тобі хочеться чогось новенького - кажи мені, гаразд?
— Дякую.
— Зробімо це зараз?
Теіль віддав Рею презервативи, які омега поспішив відкрити. Перед тим, як натягнути презерватив на палець, обидва прийняли більш зручну позу. Теіль зняв з себе шорти та розсунув трохи ноги. Для нього це було дивно, він почувався по-новому і трохи ніяково.
— Ого, він тобі не тисне? - запитав Рей, коли одягнув презерватив на палець. — Вони досить тугі.
— Трохи є. Візьми лубрикант. - Теіль сам вилив собі на пальці мастило та змастив свій прохід. Звісно, Рей після цього змастив також свій палець. Світлоокий повільно вставляв свій палець, намагаючись не завдавати болю, але альфа був таким напруженим.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моє ім'я Теіль
FanfictionПротягом 12 років омегу ростили в Білому домі, де йому завдали багато психічних травм. Дітей та підлітків в цьому домі ростили або для продажу, або для людських втіх. Доживши до своїх 18 років, головного героя виставляють на аукціоні, але, знаючи йо...