Part 47

628 188 44
                                    

شرط آپ پارت بعدی:ووت و کامنت پارت های 46 و 47 باید +120 باشه.

آهنگ:you broke me first  از Tate mcrae  (توی چنل گذاشته شد)

با صدای آلارم چشم هاش رو باز کرد و سعی کرد چون تهیونگ کنارش خوابیده بود آروم اون رو خاموش کنه اما هم زمان تهیونگ هم از خواب بیدار شد و چشم هاش رو باز کرد.

تهیونگ:صبح بخیر

یونگی:صبح توهم بخیر،خوب خوابیدی؟

تهیونگ هومی کرد و خودش رو بیش تر توی آغوش یونگی فشرد.
چند دقیقه بعد بر خلاف اینکه قصد بیرون اومدن از تخت رو نداشتن گرسنگی بهشون غلبه کرد و به اجبار به آشپزخونه رفتن.

تهیونگ وقتی هولی رو دید روی زمین نشست و مشغول نوازشش شد.همون لحظه یونتان با دیدن اینکه صاحب عزیزش مشغول نوازش رقیبشه خودش رو سریع بهش رسوند و سعی کرد با پارس کردن توجهش رو جلب کنه.

تهیونگ از واکنش یونتان خندید و همزمان هر دوی اون ها نوازش کرد و سرشون رو بوسید.

تهیونگ:حسودیت شد پسر قشنگم؟

یونگی چشم غره ای به سگ های بیچاره رفت.

یونگی:جای اینکه بوسه صبحگاهی من رو بده میره سگ هامون رو میبوسه

تهیونگ:به نظر میرسه دوست پسرم بیش تر حسودیش شده!

از روی زمین بلند شد و به سمت یونگی که مشغول آماده کردن قهوه ها بود رفت، از پشت بغلش کرد و آروم لپش رو بوسید.

تهیونگ:غرغر نکن یونی

هر دو مشغول خوردن صبحانه بودن که یکدفعه گوشی یونگی زنگ خورد.با دیدن مخاطب«عوضی» اخمی کرد و بیخیال به صبحانه اش ادامه داد.دو بار دیگه گوشی زنگ خورد.تهیونگ سئوالی یونگی رو نگاه کرد.

یونگی:هوسوکه

تهیونگ تعجب کرد یونگی با هوسوک هنوز در ارتباط بود؟نکنه قصد داشتن دوباره به هم برگردن؟

یونگی:چند وقت پیش هم زنگ زده بود

تهیونگ:برای چی؟

یونگی:می خواد من رو ببینه تا توضیح بده که چرا خیانت کرده،واقعا پرروئه!

تهیونگ با حالی گرفته ناشی از خراب شدن صبحشون به خاطر تماس هوسوک، بر خلاف خواسته اش که نمی خواست یونگی حتی یکبار هم اون جانگ رو ببینه گفت

تهیونگ:به نظرم برای آخرین بار برو ببینش و باهاش صحبت کن،به هرحال تو که قصد نداری دوباره با یه خیانتکار وارد رابطه بشی ...

یونگی:اصلا دلم نمیخواد دلایل مضخرفش رو بشنوم!

تهیونگ:اینجوری خودت آروم میشی و حداقل دیگه بهش فکر نمیکنی

《 𝑷𝒐𝒍𝒂𝒓𝒊𝒔 》Onde histórias criam vida. Descubra agora