Part 57

500 171 31
                                    

شرط آپ پارت بعد: ووت های پارت 56 و 57 باید+150 باشه.(کامنت یادتون نره🥰)

جیمین در خونه رو باز و با هیونگ هاش احوال پرسی کرد،دل توی دلش نبود عکس العمل جین رو بعد از فهمیدن اینکه با جونگکوکِ ببینه.

جین بعد از سلام کردن به دایون و اظهار خوشحالی بابت دیدن دوباره اش با تعجب و هیجان به سمت پم رفت.برعکس نامجون اولین بار بود که پم رو میدید.

جین:چقدر این پسر شیطونه!اسمش چیه؟

جونگکوک:پم!پارک جئون پم

جین مشکوک نگاهی بهش انداخت و چیزی نگفت.
همه به سالن اصلی رفتن و مشغول صحبت با هم دیگه شدن،در اون بین دایون هم از جیمین بابت رفتار زشت الکس معذرت خواهی کرد.

نامجون از وضعیت شرکت و تبلیغات جدیدی که گرفته بود گفت و البته بماند چقدر از عالی بودن و خواهان داشتن جین به عنوان مدل تبلیغاتی برند های جهانی تعریف کرد.

جونگکوک چند دقیقه ای به جیمینش که لبخند های دوست داشتنی میزد و چشم هاش هلالی میشدن زل زده بود اما یکدفعه با جین چشم توی چشم شد و لبخند ضایعی زد.

میز شام با غذاهای خوش طعم و رنگارنگ دایون پر شده بود،همگی با لذت مشغول خوردن شدن.
جیمین نگاهش به بشقاب نسبتاً خالی جونگکوک که کنارش نشسته بود افتاد و اخمی کرد.

این چند وقت متوجه شده بود که جونگکوک دچار بی اشتهایی شده و کم تر غذا میخورد که اون هم به خاطر عوارض افسردگیش بود.

دلش نمیخواست جونگکوک هر چند ناخواسته به خودش آسیب بزنه پس غذای بیش تری توی بشقاب جونگکوک گذاشت.

جونگکوک سئوالی به جیمین نگاه کرد و گفت

جونگکوک:همونقدر کافی بود برام،بیش تر نمیخوام

جیمین:نه اون مقدار حتی از غذای بچه ها هم کم تر بود! فکر نکن حواسم نیست کم تر غذا میخوری و بی اشتها شدی،با کم تر غذا خوردن به خودت اسیب میزنی

جونگکوک لبخند ملایمی به نگرانی دوست پسرش زد،جیمین حتی از قبل از اعترافشون هم حواسش بهش بود.

جونگکوک:نگران نباش به خودم اسیب نمیزنم

جیمین:نگرانتم پس لطفا غذای بیش تری بخور تا نگران نباشم

جونگکوک:باشه عزیزم

جین که گوش های تیزی داشت با شنیدن کلمه عزیزم سرش رو سریع بالا گرفت و به اون دوتا پسر که با
فاصله ی کمی از هم مشغول پچ پچ بودن نگاه کرد.

جیمین با حس سنگینی نگاه کسی سرش رو چرخوند و جین رو دید که با چشم های باریک شده و نگاه بهتره حرف بزنی وگرنه زنده ات نمیذارم بهشون زل زده بود.

سعی کرد نامحسوس و بدون اینکه به روی خودش بیاره از جونگکوک فاصله بگیره.بعد از چند دقیقه گلوش رو صاف کرد و گفت

《 𝑷𝒐𝒍𝒂𝒓𝒊𝒔 》Where stories live. Discover now