Vámpirok nem léteznek. Gondolja ezt Seungmin. Bár elléggé hamis állítást gondol igaznak. Hiszen vámpírok léteznek. Igen is léteznek. Sőt, többen vannak mint gondolnánk. Például, Seungmin kiszemeltje, egyben legjobb barátja HyunJin is a vámpírok csoportjába tartozik.
-Seungmin....-nyögte ki halkan HyunJin zavarba mikor rájött, Seungmin igen is látta az éles fogait és sárga szemeit.
-HyunJin te....én figyu.....ne bánts kérlek. -hátrált Min a falhoz, igen be volt parázva.
-Dehogy! Én vigyázok rád! Védelmezlek. Téged választottalak, te már az enyém vagy. -sétált közelebb HyunJin a falnál állóhoz.
-Te is bántani akarsz. -suttogta Seungmin, mikor HyunJin a nyakához hajolt. A vádlott idegesen nézett Min szemeibe.
-Nem igaz! Nem bántanálak. Az enyém vagy, a tulajdonom. Nem fosztalak meg magamtól. -kuncogott a végén HyunJin és Seungmin derekára markolt ki felnyögött.Napok teltek el ez az eset óta. Seungmin békésen sétalgatott, ám mikor valaki falhoz vágta, meg se lepődött. De mikor nem HyunJinnal került szembe, na akkor be parázott. Az idegen fiú szemei vörösen csillogtak. És a Kim fiúnak eszébe jutott mit mondott neki HyunJin. " Ha egy vámpír piros szemekkel letámad, a véred akarja, vagy a tested. Jelezz nekem minél hamarabb". Jelezni? De hogy kéne jelezni. Ekkor eszébe jutott. HyunJin bárhonnan megérzi és fél ismerni Seungmin vére illatát. A következő pillanatban Seungmin alsó ajkára harapott, amiből a vér csurogni kezdett. Az ideges fiú már hajolt volna a másik nyakához, de valaki olyan lendülettel rántotta el őt onnan, hogy reagálni sem tudott. Seungmin menekülési utat talált HyunJinban, olyan megnyugvást, ami arra késztette hogy szorosan bújon bele a vámpír fiúba. Az idegen inkább nem keresve magának a balhét azonnal elhúzott a helyszínről, ezzel kettesben hagyva HyunJinékat. Ám a vér illata meghozta a hatást, HyunJin szemei vörösen világítottak, Seungmin pedig elkonstálta magában mennyire szexy igy a másik.
-Ügyes voltál Minnie. Köszönöm hogy szoltál. Nekem menni kell mert hát.....na igen tudod te magadtól is. -a Hwang fiú teljesen szégyenben érezte magát. Azért lett hívva hogy meg mentse Seungmin, erre fel ugyan azt csinálja.
-Harapj meg Jinnie. - Seungmin magabiztosan közölte a három szót, ami miatt HyunJinnal szinte az egész világ megfordult. A másikat hozzá préselte a falhoz, és szorosan hozzá bújt. Közelebb hajolt Seungmin nyakához, majd szinte azonnal nyakába mélyesztette a fogait. A Kim fiú ajkai közül kicsúszott egy enyhe nyögés, miközben a vámpír dús hajába túrt.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn