fóbia és tea. -Seungsung

305 24 3
                                    

Jisung pov:

Egyébként nagyon menő fiú vagyok! Kivétel az az esetben hogyha pókot látok. Na olyankor ki vagyok. Igazából Seungmin egy igazán jó barátom a csapatból, de talán túl messzinek érzem. Semmi érintkezést nem kapok tőle, ezért én se közeledek. Bár Chan megjegyezte már hogy Seungminhoz közeledni kell, aztán majd ő is közelebb férkőzik. Persze a maknaet folyton ölelgeti! De miért? Én nem vagyok aranyos? Jaj, annyira irritáló! Mindenkit szeretget csak engem nem. Olyat is vissza hallottam már hogy elvileg azt hiszi hogy én nem bízok benne. Pedig de. Annyira nem értem, olyan kedves és aranyos srác. Vagy valami baja lenne velem? De nem hinném. Hát akkor nem tudom. Éppen tartok ki miközben Seungmin jön el mellettem de én megláttam egy.....PÓKOT!
-OH HOGY AZ EVOLÚCIÓT MEGSZÉGYENÍTŐ SZŰZ MÁRIA FIA BASSZON MEG! -kiabáltam fel ijedten és azonnal Seungminhoz bújtam aki kérdőn nézett.
-PÓK! PÓKOT LÁTOTT! NEM HÜLYE, CSAK FÓBIÁS! -kiabált fel HyunJin akit most képzeletben körbe csókoltam. Legalább ő kedves. Seungmin pedig körém fonta karjait, és szorosan szorított magához.
-Semmi baj, nem fog bántani. -mondta halkan Min de én csak kétségbe esetten néztem szemeibe.
-De! Este rám mászik, meg csíp és meghalok a rákba.- mondtam mire Seungmin megrázta a fejét és elengedett. Ez után elment én pedig le rohantam HyunJinhoz és ölébe huppantam.
-Mi az kicsi? -kérdezte mikor nyakába bújtam.
-Nagyon megijedtem. -mondtam akadozva. Mire HyunJin átölelt. Ő annyira más mint Seungmin. Ő is biztonságot ad, de úgy érzem hogy ő másképp. HyunJin biztonságot ad, és tudom hogy nem engedné hogy bántsanak, míg Seungmin is biztonságot ad, de ő egy ölelésével éri el azt hogy ne féljek. Annyira fájt hogy ott hagyott, nem törődve azzal hogy halálra ijedek.
-HyunJin nem láttad Jisungot? Oh.....-jött be Seungmin kezében a kedvenc teámmal de amint meglátott minket lehajtotta fejét. Én pedig oda totyogtam hozzá, HyunJin pedig felment így ketten maradtunk lent.
-Ilyenkor már jó vagyok mi? -kérdezte mikor csillogó szemekkel néztem a teát.
-Huh? Üljek a te öledbe is? -pislogtam értetlenül.
-Akár. -rántott vállat majd le ült a kanapéra én pedig azon nyomban ölébe pattantam. Bár szerintem nem gondolta komolyan. De kár lenne elveszteni egy ilyen lehetőséget.
-Tessék, megtettem, ide adod a teát? -kérdeztem mire tekintete újra ideges lett
-Ha csak a tea miatt csinálod akkor inkább bele se ülj az ölembe, tessék a tea. -és felakart állni de enem engedtem neki.
-Ne hagyj magamra Minnie. -néztem rá kérlelően de ő csak megrázta a fejét. Megpróbált le emelni magáról de én szorosan hozzá bújtam. Picit lenyugodott. Olyan jó illata van, imádom ezt a fiút.
-Egy tea miatt ültél bele az ölembe, HyunJinnak pedig simán. -mondta elszontyolodva mire szívem fájdalmasat dobbant. Nyakába fúrtam fejem. Szegény, pedig nem a teáért ültem ölébe. Amúgy is megtettem volna.
-Szeretlek Minnie. -mondtam halkan és szorosan a fiúhoz bújva aludtam el de éppen hallottam mikor a fülembe suttogta.
-Én is szeretlek Hannie.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now