ichyb-SeubgIn/Seungsung

311 25 5
                                    

Sajnos a legfiatalabb tag folyton az idősebbel volt, ami Seungmint nagyon zavart, hiszen sokkal jobban szerette a maknae-t  mint egy barát.

-Azta hyung! De menő vagy. -mondta JeongIn Channak miközben Seungmin magában fortyogott. "Én is menő vagyok" gondolta magában Seungmin, és inkább átsétált HyunJin mellé aki boldogan fogadta a fiút.
-Köszi Innie. -vigyorgott Chan de JeongIn nem figyelt rá. Seungmint nézte aki kitárta kezeit ezzel szoros ölelésbe vonva HyunJint. Ugyan I.N nem tudta mit, de érzett valamit. Valamit, ami fájdalommal jár.

A napok telnek, Seungmin pedig minden erejével azon van hogy kerülje a legkisebbet. Persze erre jött a válasz, JeongIn nagyon rá akaszkodott az őt kerülőre.
-Seungmin hyung, jössz táncolni? -kérdezte JeongIn a másiktól HyunJin születésnapján. Seungmin erősen fújtatott és mielőtt igent mondott volna rá gondolatban, hangosan utasította el a másikat.
-Nem akarok veled táncolni. -közölte Seungmin mire a másik szomorú tekintettel ment el. Talán egy fél óra telhetett el, mikor JeongIn vissza ment Seungminhoz kissé könnyezve, nem teljesen józan állapotban.
-Miért nem szeretsz engem?! -akadt ki JeongIn és szorosan bújt Hyungja karjaiba.
-Szeretlek, jobban mint kéne kicsi Innie. Hidd el. De Channak is te kellesz, nem vehetlek el tőle. -suttogta Seungmin és gyengéden átölelte a fiatalbbikat.
-De nekem te kellesz........Minnie hyung akarlak. -JeongIn fejét az alkohol elcsavarta, ahogy Seungmin is. Az idősebb fiú illata teljesen elszédítette a fiatalt. Csípőjét Seungmin csípőjének tolta, jelezve hogy ő nem igen van nyugalmi állapotban. Aznap este ő és Seungmin megtették azt, amire már mindketten vártak.

Hetekkel később JeongIn bejelentette hogy hivatalosan össze jöttek Channal. Seungmin jobban kerülte a fiút. Aztán elkezdett Jisung iránt érzelmeket táplálni. Hamar kiderült hogy érzelmei viszonzottak. Titokban tartották először, aztán lassan elkezdett kibontakozni. Kint ültek a tagok a nappaliban, Seungmin pedig öltönyben érkezett haza. Bódítóan nézett ki, amit JeongIn is be ismert, és fejében elő jött a gondolat hogy szívesen eltöltene egy jó hosszú éjszakát a fiúval. Még mindig érzései voltak Seungmin iránt, bàr jobban fogalmazva csak Seungmin teste után. Jisung megfogta Seungmin nyakkendőjét és ajkaira rántotta, Jist is igen beindította Seungmin látványa. JeongIn belsője pedig majd felrobbant, annyira fájt neki az hogy hyungja már nem az övé.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now