Titok -ChanMin

298 30 3
                                    

Chan és Seungmin már egy jó ideje párkapcsolatban éltek. Ezt a többi hát fiú tudta is, ám semmi féle közeledés nem volt a két fiú között. Értem ezt úgy, hogy mikor kettesben voltak a szobában, egy jó reggelt és jó estét csók el csattant, de több nem. Hiszen Chan nem akarta hogy ezeket a fiúk lássák, vagy esetleg a fajok fogjanak gyanút. Így is teljesen elég, hogy Minho és Jisung barátságára hiszik hogy az egy kapcsolat, bár pár józan ésszel ki következtethető érvel, nem is igazán tévednek sokat. Vagyis egyenlőre még tévednek, de csak egyenlőre!

Mivel Seungmin és Chan nem mutat semmi féle érdeklődést a másik iránt, így a tagok előszeretettel flörtölnek velük is. Amikor Channal teszik, az nem is akkora baj, hiszen a legidősebb csak mosolyog rajta, míg a fiatal, azaz Seungmin előszeretettel flörtöl vissza. Ami valljuk be, Channak nem igazán kellemes. A mai nap sem volt ez másképp. Éppen le állították a live-ot, de csak csendben ültek a kanapén még. Ki fújták magukat, pihentek.
-Miből gondolták hogy Minho lenne felül? -akadt ki ezen Jisung mire mindenki fel nevetett.
-Abból valószínűleg hogy a Hyunlix shipben  HyunJint teszik felülre. De miért? -ráncolta homlokát Felix ezen pedig csak Changbin mordult fel.
-Jó nektek, én legalább azt se tudom kivel shippelnek a legtöbben. -nevetett majd meg rázta a fejem.
-Ne már, logikázd ki. Van a HyunLix, MinSung, meg a ChanIn. Akkor nagy a valószínűsége hogy Seungminnel. -válaszolta meg Jisung.
-Igazából nem.....Changbint Felixel többen shippelik, engem pedig......HyunJinnal. -szólalt fel Seungmin telefonját böngészve. Chan szemét megforgatva sóhajtott nagyot.
-Ihj,  micsoda nőm van. -rázta a fejét HyunJin nevetve, mire Seungmin nem létező vállig érő haját hátra dobta, mintha tényleg lány lenne.

Nagy szemekkel nézték JeongInt, aki a fejük felett lévő Stray Kids fel íratott ami lufikkal volt ki téve, meg igazította az K betüt. Chan felállt hogy megnézze mi történt, de szemei el nyíltak mikor észre vette, a szőke hajú fiú Felix, végig a szerelme combját piszkálta. Így történt, hogy Chan térdét Seungmin mellé támaszva hajolt rá a kisebbre, és csókolta meg ott, mindenki előtt. A fiúk hangos kiabálásba kezdtek. Hiszen két év után, ez az első hogy látják őket ilyen fizikai kontaktust végezni.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now