felelsz vagy mersz? -Seungsung

334 24 0
                                    

Jisung egy nagyon csendes fiú volt. Nem mutatta ki érzéseit soha. Nem sírt, néha nevetett, keveset mosolygott. Pedig mindennél többet érzett a baráti köréből Seungmin felé. Ő folyton mosolygott, boldog volt, sírni is simán sírt bárki előtt. Jisung pedig mosolyogva tudta nézni, mégsem csillogtatta mosolyát.

Jisung pov:

-Jisung Hyung! Jössz felelsz vagy merszezni? Kérlek. -könyörgött Seungmin mire meg esett rajta a szívem és utána mentem. Palackkal játszottak és szerencsére rám egyszer se mutatott eddig. Isten adja hogy ne is mutasson. A palack pörög és Seungminen állt meg.
-Felelek. -vágta rá Seungmin mire Changbin megforgatta szemeit. Pár másodperc csend volt, hiszen Bin gondolkozott. Ez nagyon nem tetszik. Szegény Seungminnie.
-Oké akkor, kit vinnél randizni közülünk és miért? -kérdezte Changbin mire HyunJin fel röhögött., természetesen csak fiúk ültünk a szobában.
-Huh, Jisung Hyungot! Mert ő nagyon cuki és kedves, ezek mellett a külője is bomba és a szüleim is tuti kedvelnék. -mondta Seungmin mire kicsit el vörösödtem. Na erre nem számítottam. Pár kör után Seungmin úgy döntött felel megint egyet.
-Ha elvinnéd Jisungot randizni mi lenne az amit biztos meg csinálnál vele az első randin? -fejem megint pipacs színű. Mi a ràkért kérdeztek ilyeneket.
-Aztaaa, tuti hogy lekapnám. -nevetett Seungmin mire lehajtottam a fejem. Megtehetné de úgy viccen kívül. Changbin jött, mert. Ekkor pedig rajtam állt meg a palack. Na baszki.....
-Kedves Jisung. Az a kérdésem feléd hogy biszexuális vagy? -kérdezte Changbin mire majdnem felnevettem. Itt mindenki meleg kivéve én! Biszexuális létemre lányoknak is csaphatom a szelet. Vàlaszom után, ami egy igen volt, megpörgettem a palackot amin Seungminon állt meg.
-Felelek. -válaszolt Minnie én pedig elgondolkoztam.
-Leszel a fiúm? -kérdeztem egy az egyben rá. Most vagy soha....es akkor igent mondott. VÁRJ MI? IGENT MONDOTT BASZKI. A fiúk hangos kiabáládba kezdtek mikor Seungmin ajkaimra tapadt.....azt a fene......tetszik ez a felelsz vagy mersz játék.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now