Jisung és Seungmin első csókuk óta egészen egy és fél hét telt el. A két fiú boldogan él együtt. Viszont Seungmin ki finomult szaglása mindent leköröz. Szimplán a szag áradatokból megállapítja, hol volt a kisebb és kivel vagy kikkel. Jisung aranyosnak tartja hogy Seungmin mennyire figyel rá, és a rá ragadó illatokra. Tegnap este Jisungnál újra itt volt Changbin. Egészen jó volt, hiszen a fiúk két zenét is be fejeztek. De az illat ragad. Jisungon érezhető volt a kávé illat, és talán ez az illat a legfenyegetőbb Seungmin számára. Jisung be indult az irodába kávéval a kezében. Mikor be ért, le rakta azt az asztalra, majd kérdőn nézett Seungminra. A Kim fiú arcán egyszerre ült kint a düh, és csalódottság. És ott bújkált a maró, fájdalmas féltékénység is. Jisung nem értette, eddig senki illatára nem reagált így.
-Megint azzal az igaz alfával voltál ugye? -ült ki gúnyos mosoly Seungmin arcára. Jisung szívébe bele nyilalt a fájdalom. Aprót bólintott.
-Igen de csak zenét írtunk. -szólalt fel a Han fiú. Seungmin szarkasztikusan felnevetett.
-Persze, mert egy igaz alfa tud nyugodt lenni egy omega közelében. -rázta a fejét, mire felhúzta szemöldökét Jisung.
-Akkor te miért is tudsz nyugodt maradni? -kérdezte, mire Seungmin rá nézett.
-Azért, mert rohadtul berögződtél nekem. De tudod mit, ha annyira bejön a kávé illat akkor mindegy. Csak tudod, a menta nem fér össze a kávéval. Úgyhogy válassz. -tárta szét karjait. Ajkaiba harapott Jisung. Mindkettő illat finom, igaz. De Seungmin illata vonzotta magához. Annyira hogy nem bír neki ellenállni. A menta......egyszerűen csak magába bolondítja. Folyamatosan érezni akarja ahogy be lep mindent a menta.
-Seungmin.....-szólította meg Jisung halkan a fiút. -A menta.....azt választom. -susogta, mire Seungmin picit megkönnyebbült. Szorosan ölelte Jisungot magához.
-Jobb az eper mint a kávé. -suttogta Seungmin a másik fülébe, azt pedig kirázta a hideg. Jisung odébb hajolt, hogy rá hajoljon a másik ajkaira. -Ígérd meg hogy mindig a mentát választod. -kérte Seungmin. Jisung mosolyogva font karjait Seungmin nyaka köré.
-Ígérem. -ezzel ajkaik egybe forrtak.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn