Kim Seungmin sosem volt átlagos. Magas volt, fekete szemű, és világos barna hajú. Kitünt a tömegből. Majdnem 180 centiméter volt. Imádni való mosolya, és fogszabályzója, ami gyakran sértette fel ajkait. Gyakran körül zsongták az idősebb lányok, fiúk. Mint mindenki, ő is farkas volt. Bár még nem derült ki hogy alfa, omega, vagy béta. Ugyan, neki ez nem is számított. Nos tehát, nyílt titok volt hogy Seungminnak mindig is családi gondjai voltak. Talán ezért tapadtak rá az alfa és béta idősebb lányai és fiújai. Erősen gyanakodtak arra hogy a fiú egy védelemre vágyó omega lessz. Hisz, Seungmin igen szubmisszív volt. Kerülte a veszekedéseket, vagy ha bele keveredett egybe azonnal ki húzta magát a bajból. Vagy ha valaki neki állt, inkább csendben türte azt, és meghunyászkodott. Néhány fiatalabb gúnyt is úzött belőle. Végzetében, behódolt az őt bántalmazóknak. De ha már itt járunk, 2.-a van, ami azt jelenti hogy holnap kiderül Seungmin milyen kategóriába fog tartozni. Holnap hát nem is megy iskolába. Nem örül neki, de sejti hogy omega lessz. De hát kitudja. Az idő telt, mígnem már este lett. Holnap lessz a nagy nap. Holnap után pedig lehet minden megváltozik. Nem telt sok időbe, Seungmin elaludt.
Másnap reggel mikor a fiú felkelt szinte azonnal a tükör elé sietett. A mindent mondó tükör elé.
-Milyen fajba kerültem? -kérdezte Seungmin izgatottan. A tükör villogni kezdett, majd bepárásodott. És az a szó került fel rá, amire még Seungmin sem számított."ALFA!"
Ez a szó villogott a tükrön. Seungmin boldog volt. Sosem arra vágyott hogy gondoskodjanak róla, sokkal inkább ő akart gondoskodni valakiről. Az a nap hamar elment. Kipróbálta a farkas alakját, amit nagyon élvezett. A bundája fekete volt, és a vonyítása mély orgánumú. Igazán domináns volt a pár napja még szubmisszív fiú.
Másnap Seungmin magabiztos léptekkel lépett be az iskolába ahol az idősebb béták egyből felszólaltak.
-Ilyen büszke vagy az omega létedre?-kérdezte az egyik mire Seungmin fel nevezett. És elsődjére, kiállt magáért.
-Egy alfával beszélsz jelenleg, béta. -közölte Seungmin büszkén kihúzva magát mire a legtöbben lefagytak. Senki nem számított arra hogy pont Seungmin lessz alfa. Ettől fogva mindenki tisztelte a fiút, és így is nagy rajongója tábora volt.A napok csak úgy teltek. Viszont érdekes dolog történt. Éppen szünet volt, mikor egy omega hangosan vonyított segítségért. Ugyan Seungmin nem tudta hogy ki lehet az az omega, de érezte hogy a személy őt várja. Szinte azonnal felpattant a Kim fiú és száguldott ki ahol két alfát és egy hófehér omegát látott. Yang JeongIn. Az egyetlen fehér omega farkas az egész iskolában. Az igazat megvallva, már Seungmin is rá vetette tekintetét, számára is imponáló volt a fiatal. JeongIn kissé megijedt mikor Seungmin is feltünt farkas alakban. A kicsi azt hihette hogy a két barna alfával van a nagyobb termetű fekete alfa is. Holott ez nem így volt. Seungmin rá morgott JeongInra aki zavarba jött így önkéntelenül lefeküdt a földre. A fiatalabb mindig is szerelmes volt Seungminba, persze hogy fel ismerte. Viszont nem tudta hogy Seungmin most ellenség, vagy pártfogó. Boldogan nyüszögött fel mikor Seungmin rá feküdt az omegára, jelezve hogy ő már az övé.
-Hess onnan Seungmin! Mi játszunk vele! -morgott az egyik barna alfa de pont értettük mit mond mivel farkas alakban megértjük egymást.
-Enyém!-morogta Seungmin rám nyomva magát. Emberi alakban elég érdekes szituáció lenne. Bár így is elég zavarba ejtő a fiatalabb számára.
-Nem! Menj már onnan! -jött a válasz.
-Nem. Testileg is az enyém már. -morgott Minnie mire JeongInnak újra pírba borult az arca. És arra gondolt bár tényleg így lenne. Hogy már testileg is hozzá tartozna a másikhoz. A két ellenség elment míg Seungmin felkelt és mindketten vissza változtak.
-Tényleg az enyém vagy. Testileg még nem, de majd úgyis. -nézett komolyan Seungmin JeongInra ki piros arccal bólintott és csókot nyomott a másik ajkaira.
YOU ARE READING
SKZ oneshot's
FanfictionSKZ oneshot, avagy a könyv ami azért jött létre hogy pár részes szösszeneteimet amik egy könyvre nem elegek, kiposztoljam.❤️🩹 KÉRÉSEK:NYITVA Tartalmazhat: -káromkodás -!Yaoi! -!16+/18+! 🥇Seungsung 🥇MinIn