Féltékeny- SeungIn

527 30 4
                                    

-Jaj, JeongIn maradj már nyugton, Seungmin nem csal meg! -jelentette ki Chan. Oh, hát tudjátok mit? Elmesélem a történetet! Nos, az úgy volt hogy először is Seungmin és JeongIn nem régen jöttek össze. Viszont a fiatalabbik olyan betegesen féltékeny mindenre, hogy csak na. Pillanatnyilag lehet, Seungminnak a teremben kellett maradnia, hiszen az egyik lány, Lia valamit mondani akar neki amit nem hallhat más. És persze hogy JeongInra rá tört a féltékenység.
-Még mindig nem értem hogy az emberek miért nem fogják fel hogy Seungmin az enyém. Hello, ő az enyém! -dühöngött JeongIn mire Chan felsóhajtott.
-JeongIn, nyugodj már le. Nem csalna meg. - mondta, majd leült a padra. Hamarosan nyílt az ajtó és egy kétségbe esett Seungmin meg egy  boldogan mosolygó Lia jött ki.
-Nos Seungmin. Benne lennél egy randiban? -kérdezte Lia mire Seungmin nagyot nyelt. JeongIn pedig brutál ideges volt.
-Sajnálom, de nem lehet. Van párom. -hajolt meg Seungmin bocsánat kérően a lány előtt, mire az kérdőn nézett.
-De hát miért? -nyafogott. De Seungmin csak elsétált tőle és szorosan át ölelte JeongInt. Persze, amint elváltak JeongIn egy olyan csókot kapott amitől majdnem összeesett. A lány pedig el is sietett.
-Mi a baj? -kérdezte Seungmin mikor már csak ketten voltak.
-Az enyém vagy Minnie. -suttogta JeongIn a másik ajkaira, mire az elmosolyodott. Imádták a másikat, és JeongIn nem akarta hogy elvegyék tőle azt az, angyal fiút.
-Igen? -kérdezett vissza Seungmin mire JeongIn bólintott.
-Csak az enyém. -jelentette ki megint és csókkal pecsételte azt.
-De JeongIn....-szólitotta meg Seungmin a másikat.
-Igen? -kérdezett a szólított.
-Még mindig én vagyok felül. -vigyorgott  Seungmin mire JeongIn elvörösödött.

SKZ oneshot'sOù les histoires vivent. Découvrez maintenant