oké. -Hyunsung

374 27 0
                                    

HyunJin ha akart valamit, általában megkapta. Ha pedig nem, borzasztóan meggyűlölte az embert aki nem teljesítette kérését. Hisztizett, beszólogatott és addig utált amíg már sírva könyörögtél neki bocsánatért, és adtak meg neki azt amit akart. Sokan gyűlöltél HyunJint ezért. Az iskolában mindenkit utált, és mindenki utálta őt is. Senki nem teljesítette a kérését. Bár nem ismerték a fiút. Ő csak arra vágyott hogy valaki adjon neki valamit, szimplán egy levéllel is megelégedett volna. De erre mások nem jöttek rá, ezért nem csináltam semmit. Általában a fiú lehetetlennek gondolható dolgokat kért. Ám egyszer Jisungot is megállította.
-Hé Han! Hozz nekem valami olyat ami egyszer majd eltűnik! -mondta HyunJin mire a többiek elborzadtak. Ilyen létezik?
-Oké. -bólintott Jisung mire a másik fiú szemei ki kerekedtek. Szíve hevesen kezdett verni a gondolatra hogy valaki ajándékot ad neki.

Másnap Jisung egy csokor virággal állt HyunJin elé aki fül is vörösödött. Hisz a virág egyszer elhervad, így tényleg eltűnik. 
-Gyönyörű rózsák, bár közel sem érnek fel a szépségedhez. -mosolygott Jisung mire HyunJin boldogan ölelte át a fiút és mondott el egy halk köszönömöt. Nem kért többet a fiútól. Neki ez is oly annyira jól esett.

Következő nap Jisung egy levéllel a kezében rohant a Hwang fiúhoz aki kissé lesokkolt mikor Jisung elébe vágott. A fiatalabb HyunJin felé nyújtotta a levelet aki pironkodva vette el. A levelen nem állt több csak egy kérdés. Ha mindent megadok neked, lennél a barátom? Állt a levelen a kérdés. Persze HyunJin kissé felkuncogott és heves bólogatásba kezdett.

HyunJin bármit kért, a fiatalabb válasza egy "oké" volt, és azonnal teljesítette azt. De nem kért nehezeket. Néha egy-egy szál virágot, sok ölelést, csókokat, néhány levelet, és a szeretlek szót.

-JISUNG! SZERETLEEEEEK. -kiáltott HyunJin mire a fiatalabb nevetni kezdett.
-Én is pipacs. -nevezte így HyunJint, hiszen az mindig mindenen elpirult. Persze, Jisung ezt imádta.

Talán öt éve lehettek együtt már, mikor HyunJin érdekes kéréssel állt elő.
-Vegyél el! -mondta ki komolyan Hyun.
-Oké. -mondta ki Jisung és letérdelt a másik elé.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now