Baby. -Changlix

337 26 2
                                    

Vámpírok, és farkasok. Érdekes egy világ, nem de? Főleg ha a kettő gén keresztezik. Minho szülei másabbak. Édesanyja farkas volt, még hozzá alfa,  édes apja pedig vámpír. Így Minho ereiben mindkét vér csörgedezik. Párja, Jisung, egy kis omega. Minho miatt, pedig nem kilenc hónapig kell hordania a babát. Hiszen a vámpír gyermekek, gyorsabban fejlődnek, gyorsabban nőnek. Jisung nem régen esett teherbe. Valósággal pedig, mivel Changbin igaz alfa, boldogan hallgatja Jisung hasában lévő gyermek mozzanatait. Érzi a kicsi illatán, hogy vámpír géneket is hoz majd magával, ami azt jelenti, talán 5-6 hónap alatt meg is lesz a baba.  Minho izgatottan várja a kisfiát.

Az idő rohamosan telt. Jisung és Minho babája pedig egy borzasztóan aranyos fiú. Viszont Changbin még nem találkozott vele. Felix és a többiek már jó párszor találkoztak vele. A baba nem igazán kedvel mások karjában lenni. Seungmin a hatodik találkozójánál vette kezébe először a kicsit, Felix is ott körül. JeongIn kezeiben volt még a baba. De Chan, és HyunJin kezébe egyáltalán nem megy. Jisung szerint azért, mert a fiúk alfa feromonjai zavarják a kicsit. Azt gondolja, hogy a fia omega lesz. Changbin be lép a szobába, ahol a többiek vannak Felix azonnal felpattan, és magához öleli párját. Jisung is oda sétál, kezében kisfiával hogy köszöntse az idősebbet. Fia hírtelen kezd nyújtózkodni Changbin felé. Aki el is veszi a picit. Mindenki nagy szemekkel nézi, erre nem számítottak.

Az évek csak teltek. Igaz, hiszen a kicsi, aki már nem is igazán kicsi, de vámpír vére miatt sokkal gyorsabban nőtt.
-Yeon. Kérlek nyugodj le. -nevetett Jisung fián aki nagyon izgatottan várta hogy Changbin és Felix megérkezzen.
-De apu. -nevetett fel a 10 éves fiú. Mikor a két vendég be lépett az ajtón, a fiú rohant is Changbin karjaiba. Az pedig nevetve vette fel. Boldogan játszott a kis fiúval. Valósággal hihetetlen, de ő is nagyon szeretne egy csöpséget. Felix boldogan mosolyogva nézte őket.

Mikor haza értek, Felix a tükörben nézegette magát. Changbin mögé lépve ölelte át párját. Felix a másik kezeit hasára helyezte. Halkan susogott.
-Itt egyszer a te gyermeked lesz. -Changbin pedig eddig bírta tartani magát. Szemei megteltek könnyekkel.

SKZ oneshot'sWhere stories live. Discover now